na ei temp schommelingen?

hallo meiden,

ff een vraagje over tempen. Ik heb PCO en hoop deze keer voor het eerst een eisprong te hebben gehad mbv clomid. Mijn temp lag eerst zo rond de 36,4 en donderdag was mijn temp ineens 36,9! Vrijdag was ie 36,8 en vanmorgen 36,7. Vind het zo gek dat mijn temp steeds een beetje daalt! Is het dan toch geen eisprong geweest, of kan je temp ook schommelen na je eisprong?

Bedankt maar weer!

Imme

Hoi Imme,

Ik weet het echt niet, ik heb zelf nog nooit getemperatuurd, mijn gyn. vond dat niet nodig... Ik las dat je ook Clomid gebruikt, ik vond het wel fijn om mijn bloed te laten prikken op progesteron, een week na de eisprong, dan weet je of je er een gehad hebt of niet.... Misschien een tip??

gr Mickey

Hoi Imme

Ik kan je alleen vertellen hoe het bij mij is. Voor de eisprong heb ik 36.7 na de eisprong constant 37.3 (het kan 0.1 verschillen maar meer niet)
Ik kan je niet vertellen of je nu wel of geen eispron hebt gehad. Ik voel het namelijk altijd en de temp bevestigd het.

Liefs

Lydia

hoi,
mijn temp schommelt behoorlijk vind ik zelf. Voor mijn ei wisselt het tussen de 36.6-39.9 en na mijn ei tussen de 37.0 en 37.3.
Wat het bij jou betekent weet ik niet. Ik weet ook niet hoe je temp verder is gegaan. MIsschien kan je naar het ziekenhuis bellen om dit te vragen? ik moet op dag 5 en 8 na mijn eisprong bloed laten prikken, dus als ik niet zeker ben, ga ik zeker contact zoeken met het ziekenhuis.

sterkte ermee,
liefs
Patricia

Hoi hoi,
Ook ik heb een tijdje getempt, maar kan je geen duidelijk antwoord geven. Bij mij schommelde het ook zo veel dat ik er geen wijs uit kon worden. Misschien gemakkelijker om ovulatietesten te doen? Helaas wel prijziger.

Succes

Liefs Leah

Terug
Bovenaan