na eisprong hoeveel dagen tot menstruatie?

hoi meiden,

ik heb 14 dagen geleden een eisprong gehad,dit weet ik zeker door rekbaar slijm en ovutesten.

ik zie nog geen enkel teken van een ongi maar denk niet dat ik zwanger ben ik voel me niet zwanger of anders.

morgen ga ik testen maar twijfel toch een beetje,ik dacht namelijk altijd dat je maximaal 14 dagen na eisprong ongi word..maar is dat wel zo?of kan het bijv.ook 16 dagen duren?

hoop snel op antwoorden!

liefs zonnetje

Gemiddeld is dit 14 dagen. Je kan dus ook 1 of 2 dagen eerder of later ongesteld worden. Je kan wel al vanaf 14 dagen na de eisprong een zwangerschapstest doen (al is dit natuurlijk nog wel heeel vroeg).

Succes ermee!

oke thanks! ik heb vanmorgen getest en was negatief,maar nog geen menstruatie te zien..dan ga ik woe maar weer testen als ik nog niet ongesteld ben.

groetjes zonnetje

Goh dames, jullie hebben zoiezo al geluk dat jullie weten wanneer je eisprong is! Ik zou het echt niet weten....
Ik zie het verschil ook niet zo goed met slijm.
Maar mijn vriend en ik klussen zo ongeveer elke dag, dus opzich zou het daar niet aan moeten liggen. We zijn dan ook pas kort bezig, dus alles kan nog gebeuren.

Zonnetje, ik wens je veel sterkte naar aanloop van woensdag, als je de test gaat doen. Op woensdag wens ik je weer veel succes, spannend!
Hou ons vooral op de hoogte!

hoi tessavO,

wij zijn ook net begonnen hoor,2de ronde,eerste ronde na de pil duurde 13 weken..toen werd ik pas uit mezelf ongesteld..

een tijdje terug dacht ik aan me slijm te zien dat mn eisprong eraan kwam en toen heb ik ovulatie testen gebruikt en die was positief (op 2 dagen)dus aan de hand daarvan wist ik het zeker! zaterdag was dus mn NOD maar tot op heden geen menstruatie..vandaag wel wat bruin/roze slijm..meer niet.ik ga donderdag of vrijdag testen..morgen nog maar even niet (heb ook geen test in huis)haha.

ik hou jullie zeker op de hoogte!!

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Ik zit ongeveer in t zelfde schuitje. Mijn nod was 31 juli.... Maar mijn cyclus heel onregelmatig, dus dat is niet zeker. Ik ben nog steeds niet ongi.
Ik ben afgelopen week naar de dokter geweest, deze vertelde mij dat ik deze week (genoeg zei hij vanaf vandaag) kon testen, 1x deze week en 1x volgende week. Als er na eind volgende week nog niks was, kon ik (om mijn ongerustheid weg te halen) bloed gaan prikken om te kijken of ik zwanger ben.
Ben ik dat niet, kan hij gaan onderzoeken hoe het zit, maar hij zei ook dat het volstrekt normaal is dat je cyclus normaal is. Vooral omdat ik de pil al sinds mijn 12e (ofzoiets) slik.... een aantal jaartjes dus.

Succes zonnetje!!! Ben benieuwd... Ik ga trouwens vrijdag testen. (als alles mee zit) Testen heb ik trouwens altijd in huis...

liefs tes

hoi,

dus ook net met de pil gestopt,dit is je eerste ronde?op hoeveel weken zit je nu?het is zeker heel normaal als het een tijdje duurt..maar ik weet hoe vervelend het is,was zooo blij toen ik na 13 weken eindelijk voor het eerst natuurlijk ongesteld werd!spannend vrijdag,zal voor je duimen,hou me maar op de hoogte!wel fijn trouwens dat je arts dan evt.bloed prikt,stelt dan toch gerust!

vandaag verlies ik wel wat bloed,wel erg weinig maar tis bloed..hoef dus niet meer te testen.wel raar dat ik 18 dagen na mn eisprong toch ongesteld ben geworden..maar ja alles beter dan een cyclus van 13 weken!
haha nou ja zwanger was natuurlijk leuker geweest!

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan