Na elke slaapcyclus wakker dag en nacht

<p>Hallo,</p><p>ons zoontje is letterlijk na elke slaapcyclus wakker. Zowel overdag als in de nacht. Hij is nu bijna zes maanden. <br />Of die overdag veel of weinig slaapt maakt geen verschil. Bij ons of op zijn eigen kamer ook niet. Heeft iemand de gouden tip. Hij is verder een vrolijk relaxed mannetje. Maar dit is wel lastig vooral voor hemzelf en stiekem ook voor ons. ?</p>

Je bedoelt dat hij na een slaapcyclus niet meer in slaap valt? Want het is normaal dat baby's na een slaapcyclus wakker worden. Iedereen , wij volwassenen ook, worden namelijk wakker als de slaapcyclus is afgelopen. Babys moeten alleen nog leren om weer zelf in slaap te vallen.

Inkoppertje misschien, maar leg je hem altijd wakker in bed als hij moe is? Zodat hij zelf in slaapt valt? Of wieg je hem bijv. altijd in slaap en leg je hem dan weg?

Verder helpt het hier goed om voor ieder slaapje hetzelfde ritueel aan te houden, slaapzak aan, even knuffelen, in bed leggen, slaapliedje zingen, muziekdoosje aan en weglopen. Verder als we thuis zijn slaapt hij in zijn eigen bedje boven op een donkere kamer.

Ja inderdaad dat bedoel ik. Na 1 cyclus kan hij zelf de slaap niet meer vatten. Ja hij gaat altijd wakker naar bed. Sus hem ook als hij in bed ligt. Slaapt inderdaad op een donkere kamer met witte ruis. Zing een liedje. Zo wel mijn partner als ik houden dezelfde routine aan. ??‍♀️ Als we bij de Osteopaat zijn geweest slaapt hij 2 nachten ontspannen en erna begint het weer van voor af aan. ( Dit is al sinds zijn geboorte)

Terug
Bovenaan