Na enkele weken trekt litteken van de knip

<p>Lieve dames,</p><p>Mijn knip is uiteindelijk goed genezen. Ook een tijdje niet gevoeld het litteken. Sinds enkele dagen voel ik het litteken soms. Bij lopen,tillen,bukken en gehurkt zitten. Ik voel aan het begin van de wand waar het knoopje heeft gezeten. Heeft iemand anders dit ook gehad? Hoelang duurde het tot jullie niets meer ervan merkte?</p><p>Groetjes Vera</p><p> </p>

Ik ben nu een maand verder en voel sinds 4 dagen weer iets bij mijn knip, het is goed genezen alleen mijn hechtingen die worden nu afgestoot door mijn lichaam dus ze zijn nu aan het “oplossen” misschien moet je weer je vk bellen had ik ook gedaan en toen had ze het knoopje weg gehaald (er zitten er nog wel 3?maar goed) wat je ook kan doen, dat heeft ze me ook aangeraden om : calendulan zalf te smeren helpt wel ja

Oeh genezing viel tegen. Wondje ging opnieuw open. Daarna voelde ik t normaal niet, maar bij seks wel.. echt vervelend. Nu een half jaar later is t zo goed als over. Het litteken lijkt gewoon stroevere huid die nog wat moet rekken ofzo. Geef het wat tijd..

7 maanden verder en ik voel  nog steeds  het litteken  vooral met het vrijen. 
Denk dat dat echt  even tijd  nodig heeft. 
9 maanden zwanger  9 maanden  ontzwangeren zeggen ze ?

Terug
Bovenaan