A
Anoniem
Guest
Hallo dames....
Na een enorme teleusrstelling van deze maand door 7 dagen overtijd te zijn dag 35
Terwijl ik altijd een cyclus van 27/28/29 dagen heb zijn ze tog geariveerd de RD
Ik baalde egt ontzettend maar jah was te verwachten ga van baan veranderen fultime werken dus beetje te veel stress en zenuwen gehad denk dat het daarom uitgesteld is.
maarjah dat is het leven we zijn nu een maand of 8 bezig en ik ben al vanaf april gestopt met de pil dus die is onderhand wel uitgewerkt denk ik hoop ik.
Maar nu wil ik graag gaan temperaturen...
Ik heb dat vanmorgen voor het eerst gedaan 1ste dag van me RD en die was toen 36.4
Nu heb ik een paar vraagjes ik hoop dat iemand me antwoord erop kan geven!!!
- ik temperatuur via de mond onder de tong i\mag dat ?
- Wat als me temperatuur stijgt heb ik dan een eisprong of gehad ?
- en hoe hoog blijft is als je zwanger bent ?
- zakt ie weer als de rd komen hoelang van te voren ?
- wat als ik 1 dagje vergeet of later wakker word ?
- ik temp om 7.15 mag het ook wel is 7.30 zijn of 7.45
Nou dames alvast bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!
Na een enorme teleusrstelling van deze maand door 7 dagen overtijd te zijn dag 35
Terwijl ik altijd een cyclus van 27/28/29 dagen heb zijn ze tog geariveerd de RD
Ik baalde egt ontzettend maar jah was te verwachten ga van baan veranderen fultime werken dus beetje te veel stress en zenuwen gehad denk dat het daarom uitgesteld is.
maarjah dat is het leven we zijn nu een maand of 8 bezig en ik ben al vanaf april gestopt met de pil dus die is onderhand wel uitgewerkt denk ik hoop ik.
Maar nu wil ik graag gaan temperaturen...
Ik heb dat vanmorgen voor het eerst gedaan 1ste dag van me RD en die was toen 36.4
Nu heb ik een paar vraagjes ik hoop dat iemand me antwoord erop kan geven!!!
- ik temperatuur via de mond onder de tong i\mag dat ?
- Wat als me temperatuur stijgt heb ik dan een eisprong of gehad ?
- en hoe hoog blijft is als je zwanger bent ?
- zakt ie weer als de rd komen hoelang van te voren ?
- wat als ik 1 dagje vergeet of later wakker word ?
- ik temp om 7.15 mag het ook wel is 7.30 zijn of 7.45
Nou dames alvast bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!