quote: Juffrouw schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2007 20:40:21&apos

);
Thijs krijgt al een paar maanden fruit en groente tussen door. Sinds een week moet hij iedere keer spugen nadat hij het heeft gekregen. Hij krijgt nu wel meer dan eerder. Kan het zijn dat hij dan gewoon te veel krijgt?
Hoi Juffrouw,
Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar ik werk nu bijna full-time en dit is de eerste keer deze week dat ik weer normaal kan reageren op berichten..... Dat terzijde...
Ik vroeg me af hoeveel je dan geeft? En wat je heb gegeven? En of je nog bv geeft?
Joshua spugt de fruit vaak uit, soms groente... Dit omdat hij idd dan te veel heeft gekregen terwijl ik maar 100 gram geef.... En soms spugt hij omdat hij een allegie heeft voor bepaalde fruitsoorten (dit komt in de fam voor) omdat hij al een koemelkallegie heeft(hij geeft dan alles weer over als er melk inzit)..... In sommige potjes zitten bijvoorbeeld ook melk (fijnproevertjes). Als je nog bv geeft kun je soms niet weten dat je kleine koemelkallegie heeft.... Dus hier meedere oorzaken.... En soms vind hij het niet lekker en geeft dat tijdens eten niet goed aan dat hij het niet echt lekker vind...
Bij joshua zie ik als hij genoeg heeft dat hij het hele lepeltje voeding weer netje uitspugt (op zijn kin dan) als ik meer ga geven komt er binnen 5 min bijna alles weer uit. Volg je me nog?
Je kunt me altijd om meer vragen (ben moe nu en zal waarscheinlijk wat vergeten)
grt suuz mv joshua 8-2-07