<p>Hi meiden,</p><p>kan iemand mij helpen?</p><p>ik zit vanaf februari aan de gonal f. We spuiten zelf en ik ben er de eerste x gelijk zwanger mee geraakt in mei. Helaas is dit een miskraam geworden met een mega lange nasleep. </p><p>Ik zit nu aan de tweede ronde spuiten maar vroeg mij af wanneer je over mag/ gaat op IUI. Dus de arts die de zaadcellen in de baarmoeder aanbrengen. Ipv zelf klussen.</p><p> </p><p>het zelf klussen begint een moetje te worden na 2 jaar... ivf willen we niet. Daar ben ik heel zeker van. We hebben al een zoontje van 3 en besef me dat we heel erg gezegend zijn met hem.</p><p>ik heb ooit mijn eerste zwangerschap een buitenbaarmoederlijke gehad. Vandaar ook de iui vraag. Het is iedere x spannend , niet alleen of ik zwanger ben, maar ook of het überhaupt goed zit.</p><p>woensdag ( of donderdag ) zou ik ongesteld moeten worden. Ik hoop het niet natuurlijk. Maar stel t is wel zo... dan kan ik waarschijnlijk vrijdag weer met gonal f spuiten beginnen. Maar ik heb daar gewoon even geen zin/ energie meer voor lijkt t wel.</p><p> </p><p>wat denken jullie?</p><p>kan ik dit aan de arts vragen? Of werkt t niet zo. Moet je eerst een x aantal keer proberen?</p><p> </p><p>bedankt voor jullie aandacht </p>