Na gonal f over IUI

<p>Hi meiden,</p><p>kan iemand mij helpen?</p><p>ik zit vanaf februari aan de gonal f. We spuiten zelf en ik ben er de eerste x gelijk zwanger mee geraakt in mei. Helaas is dit een miskraam geworden met een mega lange nasleep. </p><p>Ik zit nu aan de tweede ronde spuiten maar vroeg mij af wanneer je over mag/ gaat op IUI. Dus de arts die de zaadcellen in de baarmoeder aanbrengen. Ipv zelf klussen.</p><p> </p><p>het zelf klussen begint een moetje te worden na 2 jaar... ivf willen we niet. Daar ben ik heel zeker van. We hebben al een zoontje van 3 en besef me dat we heel erg gezegend zijn met hem.</p><p>ik heb ooit mijn eerste zwangerschap een buitenbaarmoederlijke gehad. Vandaar ook de iui vraag. Het is iedere x spannend , niet alleen of ik zwanger ben, maar ook of het überhaupt goed zit.</p><p>woensdag ( of donderdag ) zou ik ongesteld moeten worden. Ik hoop het niet natuurlijk. Maar stel t is wel zo... dan kan ik waarschijnlijk vrijdag weer met gonal f spuiten beginnen. Maar ik heb daar gewoon even geen zin/ energie meer voor lijkt t wel.</p><p> </p><p>wat denken jullie?</p><p>kan ik dit aan de arts vragen? Of werkt t niet zo. Moet je eerst een x aantal keer proberen?</p><p> </p><p>bedankt voor jullie aandacht </p>

Hoi!
Heftig allemaal he...je zou ook best kunnen aangeven om even een maand geen hormonen te spuiten als je er moe van bent. Even een maand er niet mee bezig zijn kan wel weer energie geven voor een nieuwe ronde.  Volgens mij zijn er protocollen voor wanneer je aan iui mag beginnen en dit z verschillen per ziekenhuis .bijv. na 6x zelf proberen en dan een stap verder. Maar ik zou het zeker vragen als ik jou was! De kans op een bbz neemt helaas niet af met iui...
Heel veel sterkte succes!ik hoop van harte dat je snel zwanger mag worden!

Wat een lieve reactie! Dankjewel xx

het nare van een maand wachten / een break is dat ik soms 7 maanden geen menstruatie krijg. Die is zo onregelmatig dat ik dan primolut moet gebruiken en daar reageer ik vreselijk op. 

Terug
Bovenaan