Na half jaar wil meneer in een keer een speentje

OOOOOH wat was ik blij dat Stan geen speentje wilde.... en ook niet duimde...

Maar hij was de afgelopen dagen een beetje zeurderig en constant op zijn lippen het zuigen. Ik dacht.... laat ik het eens uitproberen, en ja hoor..... Hij spuugde het speentje niet eens meer uit, alleen verwisselen voor de fles was een optie.

Hij drinkt nu wel zijn flessen veeeeeeeeeeeeeeel beter leeg..... dus ik laat het maar eventjes zo

liefs

Joa misschien zijn het tandjes, weet het ook niet. Eerst wilde hij echt nooooooooooit een speentje, en nu is ie er super happy mee. Geen idee, vind het wel prima eigenlijk.

Duimen deed hij gelukkig niet, maar wel veel op zijn handjes bijten en mijn handen waren ook favoriet....

mijn kleine grote baby

liefs

Hey

Ik was vandaag op het CB en aangezien Virginia ineens ook haar speen weer wilt heb ik het eens nagevraagd.

Ze denken inderdaad dat het doorkomende tandjes zijn en dat een speen dan lekker is om in te bijten.

Liefs
Yvonne

Goed om te weten :D...

Ben benieuwd! Nog geen tandje in zicht hier. Ik zie wel wat knobbeltjes op het tandvlees (verdikkingen) Maar geen tandjes eronder!!

Liefs

Vorige maand hier ook bijna geen speen meer, en toen was ze niet lekker in orde en nu weer volop de speen! Anders continu jengelen...
Nou ja, liever de speen dan een ontevreden kind!
Liefs

Terug
Bovenaan