Na hele lange cyclus nog steeds niets, cyclus overgeslagen?

<p>Goedenavond.</p><p>Momenteel zit ik in ronde 4 en wacht ik al meer dan 54 dagen op mijn nod. </p><p>Testen negatief en voor de rest geen andere bijzondere dingen.</p><p>Iemand ervaringen mee?</p>
 
Hey, ik had dat ook ik was al een jaar gestopt met de pil en gewoon ongesteld toen ineens 3 maanden niet meer.
Niet zwanger ofso heb toen een echo gehad maar alles zag er goed uit. Toen een kuur primolut gehad. En daarna is m'n cyclus weer opgang gaan komen. Eerste cyclus 43 dagen nu 39. 
Dusja geen idee wat het bij mij was maar het kan??‍♀️
 
Heel frustrerend he, als je moet wachten tot een nieuwe ronde. En zeker als het maar niet komt en de testen negatief zijn. Ik heb ook wel een aantal keer 2 maanden overgeslagen, dit jaar ook nog. Bij de dokter geweest ook omdat ik zo begon te twijfelen.. uiteindelijk geprobeerd het even los te laten en ineens op vakantie begon het weer. Had wel met de dokter afgesproken als het langer uit bleef contact op te nemen
 
Hallo BabyOneTwo, 
Tijdens mijn 3e cyclus na het stoppen met de pil heb ik waarschijnlijk op dag 54 een eisprong gehad want ik had toen op dag 69 een positieve test! Ook een hele late eisprong komt dus voor!
 
Terug
Bovenaan