Na het 'klussen'...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb even een vraagje.

Heel vaak na het 'klussen' verlies ik vrij veel sperma.Ik weet dat uiteindelijk maar 1 van AL die duizenden het eitje kan veroveren, maar ik heb ook wel gehoord dat dat ene zaadje wel z'n ''meestrijders'' nodig heeft om goed vooruit te komen zegmaar.
Heeft iemand ook ervaring met dit 'probleem'

Ik maak me niet heel erg zorgen, maar vind t toch elke x weer jammer als ik zo snel veel verlies.Ik ga in de vruchtbare tijd wel vaak even met een kussen onder de kont liggen, hahaha.Maar k ben toch vaak wel bang dat t net niet genoeg is geweest om zwanger te worden..We zitten nu 'officieel' in ronde 5 maar eigenlijk proberen we t al een paar maand langer.
Naja, 't is 1 x gelukt en t resultaat is nu al bijna 1 jaar, en dat geeft dat wel weer moed om te blijven proberen

XXX JIG

hai meisje
ik wilde zeggen dat ik daarom het liefst savons klus als we gaan slapen want ik gooi dan 15 min mij benen omhoog en ga dan slapen en smorgens pas weer plassen en dan komt er wel wat sperma uit maar dan heeft het er wel gemiddeld 10 uur ingezeten
ik ben van de eerste binnen 2  mnd zo zwanger geraakt maar nu wil het niet lukken zit nu in ronde 10 maar waarschijnlijk is het sperma van mij   man ineens niet meer geweldig
wij klussen wel vaak tijdends de vruchtbare dagen en jully?
wij 2 dagen na elkaar op dag 11 en 12 en daarna om de dag
liefs

hoi jig

ik weet wat je bedoelt. als je niet in je vruchtbare dagen zit dan is je baarmoeder mond afgesloten door slijm, zo kan het sperma niet ver komen. als je wel vruchtbaar bent dan opent zich de mond en kan er meer bij. probeer het maar eens bij te houden of je verschil merkt. en het eerste spuitje komt er met een behoorlijk aantal km per uur uit dus de rest die komt voorin je vagina terecht, dat gaat het zowiezo niet halen.

groetjes kim

Lieve Meiden,

Bedankt voor de reactie's...

@LD63; Wij klussen eigenlijk in de 'klusweek' om de dag...we hebben afgesproken dat het geen 'moeten' wordt dus houden we t leuk...haha.Ik heb zelf wel het idee dat ik het meest succes heb als ik een paar uur voor de eisprong klus, ik voel m bijna altijd komen dus das wel handig...

@Kim66; Ja idd, die eerste 'lading' komt wel ver ja, dus daar vertrouw ik dan ook maar op.... ;-)

Liefs XXX JIG

hoi j i g,
ik heb dit dus aan mijn gynaecoloog gevraagd een maand geleden en hij zei dat het volkomen normaal is dat er altijd wat uit loopt,en grootendeels is het alleen maar vocht wat er uit komt,een klein gedeelte is indd sperma wat het niet gehaald heeft,maar als je man/vriend genoeg zaacellen heeft dan is het meeste toch echt wel allang naar binnen gezwommen.hij zei ook nog van....je moet er toch niet aan denken dat echt  al het vocht  blijft daar binnen   want dan wordt het helemaal een volle boel daar binnen.
en hij zei dat als de man klaarkomt dat er dan binnen 60 seconden het zaad al naar binnen is gezwommen,dus dat zaad wat er dan nog uit komt heeft het dan gewoon niet gehaald.
ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd,maar dit zijn de woorden van mijn gynaecoloog.
zo heb ik dus ook gevraagd of je indd sneller zwanger wordt als de vrouw meteen na dat de man is klaargekomen ook klaarkomt...nou ik kan je vertellen dat hij dat klinkklare onzin vind! en dat het bij sommige vrouwen wel is gelukt wil echt niet zeggen dat het daardoor komt,het blijft gewoon een wonder,t lukt of het lukt niet.
vroeger dachten de mensen er niet eens aan dat de vrouw ook klaar moest komen om zwanger te worden,en toen zijn de vrouwen er net zo snel zwanger geworden hoor.

en over het klussen heb ik ook gevraagd,

ik vroeg aan hem namelijk of het kwaad kon voor mijn vriend zijn zaad om het meerdere dagen achter elkaar te doen in de vruchtbare periode en toen zij hij dat het niks uit maakt kwa kwaliteit van het zaad,hij zegt sterker nog;je kan het beter in die periode iedere dag doen want om het meerdere keren over te slaan is   niet zo goed voor het zaad(zaad wordt afgestorven als er geen zaadlozing is)en het kan 'lui'worden,al dus de gynaecoloog.

succes   groetjes droppy

Terug
Bovenaan