na het ochtendflesje......

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen,

Slapen jullie kleintjes 's morgens na het ochtendflesje   (+/- 7 uur) meteen weer in?

Tessa slaapt na ieder flesje vrij snel weer in behalve na haar ochtendflesje.
Het zou toch  lekker zijn als ik na dat flesje nog even terug naar bed kan om nog 1 á 2 uurtjes mee te pakken maar helaas.........mw is dan KLAARWAKKER.
Ze ligt je dan met grote ogen aan te kijken op een manier van........je denkt toch zeker niet dat ik nu WEER gaat slapen, ik ben er net uit en ik wil NU aandacht.

Ik ben absoluut geen ochtendmens dus wat moet ik in vredesnaam zo vroeg beneden doen hahahaha?

Hebben jullie nog een super tip voor deze mama?

Kruimel

Tja, euhm.. misschien niet de tip waar je op zit te wachten, maarre.. wen er maar vast aan. Slaap laat zich niet dwingen, het enige wat je kunt doen is haar bij het geven van de fles zo min mogelijk prikkels geven en haar snel weer terug leggen, meer kun je denk niet doen. Wie weet lukt het nog, en anders wou ik je vast van harte welkom heten in de wereld van de vroege vogeltjes...
Liefs Soela, dec forum

Idd zo min mogelijk prikkels geven en het zo donker mogelijk houden in de kamer,  maar verder kan ik je ook weinig tips geven.
Mijn dochter slaapt dan altijd wel weer in na de ochtend fles,  alleen staat mijn oudste dochter dan al naast het bed ....

Monique

Frederique slaapt overdag redelijk ('s nachts gaat steeds beter), maar inderdaad na haar flesje van 6 uur (we zijn een uurtje vroeger helaas) is madame klaar wakker en wil ze ook niet meer slapen. Ik neem haar dan maar in bed en knuffel lekker met haar, rust ik nog een beetje uit en heel  soms valt ze dan weer in slaap.

Helaas geen tips van mijn kant, maar als iemand anders iets weet... GRAAG!

Groetjes Jet

Hoi Kruimel.

Ik heb ook niet echt een tip, Jim slaapt sinds hij ingebakend wordt ook na de ochtendfles gewoon weer in, maar ik heb nog een dochtertje van 2 en die is er helaas tegenwoordig al rond een uur of half 7 en die krijgen we helaas niet meer in slaap. Gelukkig wil ze nog wel bij mama in bed t.v kijken en spelen op de kamer, zodat ik in ieder geval nog niet naar beneden hoef.

Gr Christa

Hoi Kruimel,

Helaas heb ik ook geen tip en hoop stiekum dat iemand anders die wel heeft...? Onze dochter komt 1 a 2 keer per nacht (dus dat is best wel boffen). Maar s ´ochtends wil ze bij mij ook niet meer slapen.  Na de bv valt ze wel in slaap bij mij in bed maar als ik haar dan weer in haar bedje leg, dan  kan ze een tijdje  om zich heen blijven kijken maar daarna wil ze toch echt lekker knuffelen en aandacht

Ik vind het dan vooral lastig om tijd te vinden om te douchen, ontbijten. Als mijn man niet al te vroeg de deur uit moet maakt hij altijd ontbijt voor mij.

Dus..... ik ben ook benieuwd naar de ultieme tip....

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan