Na het slapen

Dag moeders.

En hoe gaat het?

De kleine van ons is mega in ontwikkeling het gaat met de dag sneller, het is echt al een klein peutertje!
Vandaag geleerd waar mama zijn neus zit en iedere keer als ik erom vraag dan wijst ze erna!
Ongelooflijk mooi is het!

Maar ik heb alleen een klein minder dingetje en geen idee wat ik er mee moet.
Ze slaapt heel goed (nog 3x per dag) alleen ik merk dat ze overdag vaak ontevreden is als ze wakker is.
Ze pikt het dan niet als ik met haar wil spelen ook niet als ik haar eerst bij laat komen.
Ze is dan echt een beetje neutelig...
Terwijk als ze s ochtends wakker wordt super vrolijk en heerlijke verhalen kan vertellen.
Dit doet ze al een tijdje.
Vaak is het als ze overdag zo wakker wordt dat ik maar meteen met haar ga wandelen en dan is het daarna wel goed, maar dat kan niet altijd he..

Geen idee wat ik ermee moet.
Ik heb vanalles al geprobeerd.
Als het een uurtje erover heen is dan is ze echt een super vrolijk energiek meisje en heel erg tevreden en heel erg makkelijk...
Laatst een mooi voorbeeld toen moesten we s middags na een verjaardag na haar slaapje.
Ook zo gedaan nou het was echt een ramp ze wou niet spelen, ze wou bij mama op de schoot maar ook weer niet dat ik van elende maar na een uur naar huis ben gegaan...en je raad het al...toen was het over.....

Herkenbaar?
Tips?

Niet dat ik wil zeuren maar ik was benieuwd of dat iemand het herkende of tips hadden....,misschien doe ik het wel niet goed of zie ik iets over het hoofd???

Hier soms ook wel na het wakker worden,wat huilerig enzo,dan is ie gewoon nog moe denk ik zelf,meestal hou ik hem op schoot en knuffel ik met hem en geef hem wat te drinken,na een poosje gaat het vanzelf wel weer goed en gaat hij ook spelen.
misschien moet ze gewoon nog wakker worden en is ze daardoor wat uit haar humeurtje.zal me er niet al te druk om maken.en lekker knufflen werkt hiet echt
liefs jootje

Terug
Bovenaan