na hoe lang wachten wisten jullie het zeker?

A

Anoniem

Guest
Hallo ik zal me even voorstellen  
Ik ben  een moeder van 22
Ik heb een dochter van 2,5 jaar
En we willen nu heel graag gaan voor een tweede kindje
Nu  heb ik op 10 mei voor het het laats NOD gehad
Dus zou mijn volgende NOD ongeveer op 4 juni moeten komen
maar heb na dat we hebben geoefend  eigelijk al heel snel het gevoel dat het raak is
maar weet het niet zeker want het zou dan wel erg snel zijn dat ik het voel
ik heb wel last van mijn onderbuik en van mijn borsten  
in het beging was het heel licht en merkte ik het eigelijk  bijna niet  
maar het lijkt wel of het nu toch wat erger word  
ik vind het maar raar en weet het nu echt niet meer
misschien verbeeld ik me het wel  
wie  had er ook al heel snel door dat het raak was

Als je 10 mei je NOD had, zou ik juist zeggen dat je nu je eisprong hebt. Die is normaal ong 14 dagen na je NOD. De evt innesteling is ong 7 dagen voor je volgende NOD.
Aan je evt kwaaltjes te horen, zou t ook je eisprong kunnen zijn. Sommige vrouwen voelen die best goed. Ik ook, steekjes, rommelige buik, soms misselijk....
Als ik jou was, zou ik nu flink gaan klussen!

Succes!

hoi   bieb1408

Heel erg bedankt voor je reactie
Ben zo onzeker weet het echt niet en het zou nog te vroeg zijn om te testen
Ben ook niet aan het ontpillen dat zou het dus ook niet kunnen zijn
Want na de geboorte van mijn dochter ben ik nooit meer aan de pil begonnen
En normaal voel ik nooit me eisprong
Vanaf 10 mei ging dus de condoom af
en nu in eens voel ik wel allemaal rare dingen in mijn lichaam die ik niet kan plaatsen
alleen maar bij eventueel zwanger kunnen zijn
Maar we gaan maar zoiezo veel klussen mocht het toch me eisprong zijn die ik nu voel dan hoop ik deze maand het gelukkige nieuws te mogen brengen.
En ben jij ook bezig met zwanger worden?
En hoe verloopt het bij jou?

ff iets duidelijker neer zetten denk ik
Want lees het terug en denk klopt niet helemaal
Ik ben op 5 mei ongesteld geworden 10 mei was het gestopt
En 4 juni moet ik het weer worden
zo is het duidelijker denk ik :)

Hoi,

Waarschijnlijk voel je niu van alles aan je lichaam omdat je er zo op let! Pijn in je borsten begint rond je eisprong tot aan je menstruatie. Het hoeft dus niets te zeggen over een zwangerschap.  
Als je precies wilt zien wanneer je je eisprong hebt en je nieuwe nod etc kijk dan eens op BABYBABBEL! Succes!

In 1e instantie verliepen onze poging om zwanger te raken erg goed. In 1e ronde zwanger. Helaas is dit een mk geworden bij 7 weken. Nu zit ik in de 8e ronde na de mk, en morgen is mijn NOD spannend weer.Loop wel de laatste maanden bij een fertititeitsarts en hier bleek dat mijn baarmoederslijm te zuur was. Ik ben nu deze maand wezen spoelen, zag er goed uit, dus hopen dat deze poging raak is!

8-8 gaan we trouwen, dus zou leuk zijn als ik deze   maand zwanger raakte, dan ben ik ong 13 weken.

Ik heb trouwens ook een week voor mijn NOD al klachten. En vooral mijn borsten, die doen echt pijn. Nu dus ook weer. Elke maand voel je klachten en dan hoop je, maar het is toch maar echt afwachten tot je NOD.

Ik weet niet wat je cyclus is, maar ik heb even op babybrabbel gekeken. Als je laatste NOD 4 mei was, en je cyclus is 28 dagen dan is je volgende NOD 1 juni

als eerst gefeliciteerd met dat jullie gaan trouwen
Mooie datum 8-8 misschien is 8 wel jullie geluks getal
En ben je nu in de 8ste ronde wel zwanger
ik hoop en duim voor je :)
Ik heb gister een test gedaan maar hij was negatief helaas
misschien heb ik het ook wel te vroeg gedaan.
Ik ga nu maar wachten op volgende week kijken of ik ongi word
zo niet ga ik nog maar een keer testen.
Ik heb ook op babybrabbel de vruchtbaarheidcalculator gedaan
En heb precies op mijn vruchtbaarste moment geknutseld zeg maar
En heb op het moment nog steeds gevoelige borsten en mijn ondebuik heb ik wat steken.Ook ben ik vanmiddag misselijk geweest maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik me zo druk maak.Ik weet het echt niet meer.Maar als het me eisprong zou zijn die ik voel zou ik dat nu toch niet meer voelen hoe lang blijf je je eisprong voelen weet je dat toevallig.Ik voel het nu al een week.
Nou ik hou jullie op de hoogte
ik duim voor jullie allemaal

Terug
Bovenaan