Na hoelang een regelmatige cyclus?

Zonnetje90

New member
Hoi Allemaal,

Ik ben nu bijna een halfjaartje gestopt met de pil en mijn menstruatie komt nog helemaal niet op gang. Ik ben slechts 2 keer ongesteld geworden en zit nu in mijn nieuwe cyclus die ook weer heel erg lang duurt.

Zijn er misschien meiden die dit in het begin ook hebben mee gemaakt maar waarbij het later toch regelmatig werd?

Of die hetzelfde hebben als ik maar eigelijk helemaal nog niet regelmatig worden?

X
 
Mag ik vragen hoelang jouw cycli geduurd hebben? Mijn eerste duurde 33 dagen, maar de tweede is nog steeds bezig. Zit nu op 54 dagen...
 
Mijn eerste duurde 91 dagen (dacht toen echt dat ik gek werk)!! Mijn tweede duurde 42 dagen en zit nu ook alweer op dag 35. Maar het rare is dat ik dus soms echt het gevoel heb van nu gaat mijn menstruatie doorzetten maar elke keer komt er niks! Heb ook totaal geen idee wanneer ik het kan verwachten. Heb jij dat ook wel eens?
 
Mijn eerste was meteen n zwangerschap, na 5 weken helaas mis gegaan. Nu na 48 dagen ongesteld.. afwachten wat de volgende wordt.. hoe gaan jullie om met toch proberen zwanger te raken? Ik lees vaak gemeenschap om de dag maar da redden wij echt niet qua werktijden en slaaptijden.. dus blijft beetje gokken.

we willen t wel gaan proberen maar dan wordt t ook zon geplande actie.. en of dat nou zo leuk is?
 
Mijn eerste was 28 dagen daarna alsmaar langer, afgelopen X 36 dagen. Dus ben nu weer aan het afwachten
 
Toen ik in februari stopte met de pil was me 1e cyclus zooooo lang. Nu zijn ze steeds rond de 54 dagen wat ik ook nog erg lang vind... Maar wel enigszins regelmatig
 
Ik ben nu een jaar geleden gestopt met de pil (vanwege buikklachten tijdens gebruik van de pil) en heb nu nog geen echt regelmatige cyclus.. de ene keer heb ik een cyclus van 32 dagen.. dan weer een keer 33 dan weer 36 afgelopen maand 40..

Op dit moment zit ik ook al weer op dag 28..

Zijn nu sinds 4 maand helemaal gestopt met alle voorbehoedsmiddelen.
 
Inmiddels ben ik erachter dat ik pcos heb. Daarom is mijn cyclus zo onregelmatig. Heb binnenkort een gesprek by de gyneacoloog en dan krijg ik Clomid om te kijken of ik daar een eisprong van krijg. Hoop echt dat dat gaat lukken. Hoop voor jullie dat de cyclus snel regelmatig word.

Liefs
 
Terug
Bovenaan