na hoelang zwanger als je met de pil gestopt bent?

Hallo,
Voor degene die de pil gebruikten een vraagje. Hoelang duurde het voordat jullie zwanger waren, en zijn jullie tijdens een strip gestopt of hebben jullie hem netjes afgemaakt?
Ben benieuwd naar de reacties!
 
Ik denk dat het voor iedereen verschillend is, er zijn er bij die zijn gelijk zwanger en er zijn er ook die er een jaar over doen. Ik was zelf toen ik stopte met de pil (voor mijn tweede zwangerschap) binnen 3 maanden zwanger.

Je kan het beste gewoon je strip afmaken en dan ongesteld worden en hem niet meer innemen, dat is ook wat de HA aanraad.

Veel liefs Henriette
 
Ik ben echt midden in de strip gestopt... En volgens de berekeningen was ik na 2 wkn al zwanger... Ik raad je toch aan om het strippie ffies af te maken.. Want ik wist dus niet meer wanneer de eerste dag van mijn laatste menstruatie was... Dit is dus nodig voor de termijnbepaling (de lengte van je zwangerschap).... Dus zodoende kreeg ik na 12 wkn (ik dacht dat ik 12 wkn zwanger was...) een echo en toen bleek ik 14 wkn zwanger te zijn bij de 2e echo leek het erop dat ik nóg 2 weken verder was... Dit is dus niet echt handig voor bijv. de VK of gyn. als je kind te vroeg geboren word kunnen ze niet echt handig vaststellen in welke fase je kindje zit... Maar ja, dat wist ik dus niet... Beetje lomp.. Nou het is al met al een verhaal geworden....hihiih... suc6 in ieder geval
 
Ik ben vorige maand met de pil gestopt(gewoon strip afgeslikt), nadat ik hem ruim 8 jaar geslikt had. Eerste maand meteen weer mooi regelmatig (na 21 dagen ongesteld), zoals vroeger. Heb eergisteren ontdekt dat ik zwanger ben, dus meteen de tweede maand al.
 
Ik ben midden in de strip gestopt. Twee maanden op de boel op orde laten komen. Erg onregelmatig ongesteld geweest en na 6 maanden (8 maanden na het stoppen) ben ik zwanger geraakt.
 
Terug
Bovenaan