na hoeveel dagen hebben jullie een positieve test gehad?

Hallo meiden,
Mijn 1e ronde was 35 dagen mijn 2 ronde 30 dagen, dus ging ik weer uit van 30 dagen... nu zit ik op dag 38  maar heb eergisteren nog negatief getest. Ik heb al wel meer dan een week helemaal onderin mijn buik( net boven mijn vagina zeg maar)  een vreemd gevoel, soort kleine krampjes, dan rechts dan weer links. Maar ik heb absoluut geen last van mijn borsten, wil dat iets zeggen want ik lees bij zoveel vrouwen dat daar ze last van hebben. Ik hoor dus eigenlijk thuis op het "zwanger worden' forum, maar ja zij kunnen deze vraag nog niet beantwoorden.
Wie o wie heeft er ook pas laat positief getest en wie heeft/had ook geen gevoelige borsten? Misschien dat diegene me nog wat hoop kan geven.
Groetjes Debbie en succes en veel plezier met jullie zwangere buiken!

Hoi,
Ik heb ook helemáál geen last gehad van  mijn borsten in de eerste 8 weken! Zelfs daarna voel ik af en toe dat wat gevoelig zijn, maar dan ook vooral mijn tepels.
Ik heb positief getest 2 dagen nadat ik ongi had moeten worden. Maar ik had ook een heel regelmatige cyclus v 28 dagen. Als je neg test dan kan het toch nog betekenen dat je wel zwanger bent, maar dat het hormoon HcG nog niet voldoende te bespeuren is. Andersom (dus al je pos test) kan het bijna niet zo zijn dat je niet zwanger bent, aangezien je het hormoon alleen maar aanmaakt als je zwanger bent..

Nou, hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt!
MicK
10 wk + 2 dg

Hoi finalydeb,

Ik kreeg pas gevoelige borsten toen ik 6 weken was hoor, echt niet meteen.
Ik testte positief op de eerste dag dat ik ongesteld had moeten worden, maar dat was met een hele gevoelige test en daar was heeeeeel vaag een lijntje te zien

ook ik heb de test de dag(avond) gedaan dat ik ong. moest worden en meer omdat ik zon gevoel had van heyyyy zou ik zwanger zijn want we waren er niet eens mee bezig maar heel vreemd ik voelde het aan mezelf en niet zozeer qua kwaaltjes maar eg gevoel.
en mee dat ik er overheen plaste werd het al erg blauw dus heel duidelijk maar dat is bij iedereen verschillend natuurlijk en streepje is streepje ;-)

xxxxxxxxx succes

Hai hai,

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben nu 41 dagen, nog niet ongi. Vanaf gisteravond heb ik plm 3 keer een heel klein propje slijm gehad bij het afvegen. (zodat je van die draden trekt zeg maar...sorry voor de details) . Maar daardoor kreeg ik toch wat hoop, maar nog steeds negatief getest... :(

Maar nu nog een vraag: weet iemand toevallig of ik überhaupt nog steeds een positieve test kan verwachten na bijna 2 weken overtijd? misschien weleens van iemand gehoord of gelezen?

Toch spannend hoor.
Groetjesss Deb

Hoi,

Ja hier iemand die pas na 5 weken overtijd heb kunnen testen, dit komt omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Ze hebben mijn datum verschoven van 9 jan. na 16 febr. Ik moet wel erbij zeggen dat ik al die tijd wel  dacht dat ik zwanger was, terwijl dat misschien dus niet was. Ze kunnen natuurlijk het verkeert hebben uitgerekend, omdat het bij een 8 weken echo was uitgerekend.

Zelf denk ik dat ik dus tussen 9 jan en 16 febr ga bevallen.

Grt suuz 31,2 weken als ik 16 febr moet bevallen anders 36,2 weken?????

hallo
ik ben vorig jaar op 5 dec ongesteld geweest op 21 dec hadden we de bevruchting
en 6 januari negatieve test en 10 januari pas positief moest toen 2 januari ongesteld worden.
succes met testen

Terug
Bovenaan