Na hoeveel dagen overtijd hebben jullie positief getest??

Hoi Meiden,
Ik heb een vraagje en ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen...na hoeveel dagen hebben jullie een positieve test gedaan.
Ik ben nu 4 dagen overtijd, normaal heb ik altijd een cyclus van 26 dagen en ben ik stipt op tijd. Nu dus niet, na 1 dag overtijd heb ik een test gedaan (negatief) en net (na 4 dagen overtijd) weer 1 en deze was wederom negatief. Ik wordt hier zo onzeker van. Kan het dat ik wel zwanger ben maar nog langer moet wachten met testen???
Groetjes Rene
 
hey rene,

hihih kom je hier ook tegen.. maar ik heb begrepen dat je hcg enorm verhoogd per dag.. en als je zo 2 dgn later weer test dat het dan al heel veel verschil zou kunnen zijn...

misschien morgne een testje er tegenaan.. ik heb begrepen dat je nogal veel voelt ook.. meid.. wie weet.. en die onzekerheid.. vreselijk is het..

ik duim voor je hoor...

greta
 
Hoi,

Nou ik hoor hier wel eens verhalen idd dat ze nog laat positief testen, ikzelf ben bang dat je daarmee soms jezelf voor de gek houdt, ik moest ook een tijdje wachten op deze zwangerschap en hield ook altijd de moed erin als ik even over tijd was met een negatieve test, maar uiteindelijk teste ik al 4 dagen voor mijn NOD positief en volgens de testen kan je ook positief testen op je NOD.
Begrijp me goed, ik help het je hopen, maar ben altijd bang om zo valse hoop te geven.

Wens je in elk geval zeeeeeeeeeeeeer rap een zwangerschap toe!

Groetjes Brenda
 
Hoi Greta en Brenda,
Ik vind die onzekerheid zo vervelend. Als ik niet zwanger ben dan is het geen ramp, mijn wereld stort echt niet in. Maar laat ik of zwanger zijn of nu ter plekke ongesteld worden.
Ik heb nu al 2 dagen 's ochtends slijmerige afschijding met bloedsliertjes erin. Klinkt ranzig he en daarna is het weer weg. Raar he, heb geen idee wat dat nou weer kan zijn.
Groetjes rene
 
Hoi,

Ik heb me getest toen ik net overtijd was maar zonder resultaat. Ik dacht toen ik zal het dan wel overslaan want dat kan ook gebeuren. Maar doordat ik me erg beroerd voelde ben ik weer gaan testen en zwanger. Ik kwam er achter toen ik al 8 weken was. Niet iedereen maakt gelijk het hormaan heel sterk aan er kan wat langer overheen gaan.

gr leen
 
Ik had 3 dagen voor NOD een test gedaan en die was negatief.
Daarna bij 4 dagen overtijd een test en die was positief, wel met nog een licht streepje. Bij 11 dagen overtijd stonden er  twee vette strepen.

Ik zou proberen afleiding te zoeken zodat je er niet constant aan zit te denken...

Veel succes, ik hoop dat je heel snel zekeheid hebt/zwanger raakt!!
Groetjes Lisa22
 
Hoi,

Ik wachte met testen tot ik 2 weken over tijd was.   Dit omdat een aantal mensen in mijn omgeving met 'hulp' zwanger zijn geworden en dit hun werd geadviseerd vanuit het ziekenhuis. Maar ook omdat ik de eerste keer dat we een poging waagden iets van 11 dagen overtijd was ofzo. Je lichaam kan hele gekke spelletjes met je spelen.
Heel veel succes met geduldig wachten.

groetjes kirsten
38w6d
 
Hallo,

Ik heb twee keer getest een keer toen ik vier dagen overtijd was en omdat ik niet kan geloven dat ik zwanger ben heb ik 3 dagen later nog een keer getest ze waren allebij positief.

Groetjes mustie
 
Terug
Bovenaan