Na hoeveel dagen overtijd kun je het beste testen.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Na hoeveel dagen tijd kun je het beste een testje doen. Ik heb er 1 gedaan na anderhalve dag overtijd, deze was helaas negatief.
Nu ben ik 3 dagen overtijd, morgen 4 wanneer is het verstandig?? na een week ofzo of nog langer wachten...
Groetjes Rene

hoi rene
1 week overtijd is het beste dan heb je iets meer zeker heid is de negatief en je ongi blijf weg dan kan je contact met je huisarts nemen en vragen voor een bloedtest ik zal voor je duimen en laat je het effe weten van je test of huisarts

groetjes shardha en veel succes

hoi rene,

ik heb 3 dagen overtijd getest en toen was hij licht maar positief..
maar ik denk dat het per vrouw verschillend is.. als je echt zekerheid wilt hebben.. zou ik ook zo ongeveer een week wachten.. en dan testen.. die dingen zijn duur genoeg.

greta

Hoi Rene 26, en Greta,

Mijn NOD was 3 OKT en ik ben nog steeds niet ongi, maar ik heb zaterdag mijn 1e test er tegen aan gegooid, en die was negatief. Dus inmiddels weet ik het nog niet. Het is idd zo dat de 1 na 2 dagen overtijd duidelijkheid heeft en de ander na een week overtijd nog steeds niks weet. Dus ik heb me voorgenomen woensdagmorgen weer te testen, en mocht ik dan nog niks weten, zaterdagochtend weer ! Heb vanmorgen de dokter gebeld, omdat ik verkouden/griep heb, omdat ik niet weet of ik zwanger ben, kan ik ook niks meer nemen, (wil het risico niet nemen, mocht het wel zo zijn). De assistent zei, dat ik nog maar een paar dagen moest wachten, en dat doen we dan maar....... Dus er zit voor ons allen niks anders op dan dat geduldig (!) te doen. Ik wens jullie veel succes. (en sterkte). Ik kreeg net telefonisch van een vriendin het nieuwtje dat je 5,5 week in verwachting is, en ze wist het niet. Ze hadden haar gezegd, dat ze geen kinderen kon krijgen, dus daar was ze ook niet van uit gegaan, en nu is de 2e onderweg, Geweldig, ben blij voor ze, maar hoop inmiddels, dat we even ver zijn....... (maar ik heb nog maar niks gezegd, dat ik overtijd ben!) Groetjes Soraja, (30), ronde 3, 1e kindje

hoi allemaal
ik ben 2 dagen overtijd en ik heb getest en het was negatief ik heb me gyn gebeld en die zei als je het vrijdag nog niet ben dan kan je een bloedtest laten doen maar ik ga eerst me huisarts bellen voor al die andere meiden heel veel sterkte en ik duim voor jullie

groetjes shardha

Met de clear blue digitale test kun je echt na één dag al testen! Deze test is namelijk het allerbeste, die kan geen vaag streepje aangeven, je ben gewoon zwanger + of niet zwanger -              
Kost maar 19,95 dan heb je drie testen.

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie info.
Ik vind dat wachten zo enorm moeilijk en lang duren, ik voel van alles in mijn lichaam maar wil graag de bevestiging dat ik zwanger ben.
Ik laat het jullie weten zodra ik meer weet.
Ik hoop voor jullie allemaal een positieve uitslag zo snel mogelijk.
Liefs Rene

Aan alle ervaren testers!

Waar kopen jullie de digitale test van clear blue altijd?
Kruidvat, Etos of zijn er nog andere plekken/ervaringen.
Ik ga eerst morgenvroeg nog eens testen, met die wat ik nog heb liggen,
voor hetzelfde geld, hoef ik er geen meer te halen (!)
Mocht het weer negatief zijn, dan ga ik donderdag een clear blue halen,
en zaterdag nog eens testen. Dan ben ik 2 weken overtijd.
Succes allen, en hou nog even vol. Straks is het de moeite waard geweest.....
Groetjes Vera (Soraja, 30, 1e kindje, ronde 3 nog steeds)

Terug
Bovenaan