Hoi Rene 26, en Greta,
Mijn NOD was 3 OKT en ik ben nog steeds niet ongi, maar ik heb zaterdag mijn 1e test er tegen aan gegooid, en die was negatief. Dus inmiddels weet ik het nog niet. Het is idd zo dat de 1 na 2 dagen overtijd duidelijkheid heeft en de ander na een week overtijd nog steeds niks weet. Dus ik heb me voorgenomen woensdagmorgen weer te testen, en mocht ik dan nog niks weten, zaterdagochtend weer ! Heb vanmorgen de dokter gebeld, omdat ik verkouden/griep heb, omdat ik niet weet of ik zwanger ben, kan ik ook niks meer nemen, (wil het risico niet nemen, mocht het wel zo zijn). De assistent zei, dat ik nog maar een paar dagen moest wachten, en dat doen we dan maar....... Dus er zit voor ons allen niks anders op dan dat geduldig (!) te doen. Ik wens jullie veel succes. (en sterkte). Ik kreeg net telefonisch van een vriendin het nieuwtje dat je 5,5 week in verwachting is, en ze wist het niet. Ze hadden haar gezegd, dat ze geen kinderen kon krijgen, dus daar was ze ook niet van uit gegaan, en nu is de 2e onderweg, Geweldig, ben blij voor ze, maar hoop inmiddels, dat we even ver zijn....... (maar ik heb nog maar niks gezegd, dat ik overtijd ben!) Groetjes Soraja, (30), ronde 3, 1e kindje