na hoeveel dagen weer testen??

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames!

Voor iedereen die zwanger is ....PROFICIAT!!!!

Ik had maandag mijn nod,maar helaas de test was vandaag negatief.
Klopt t dat het nog altijd positief kan worden??
Ik ben nog niet ongesteld,wat raden jullie mij aan,wanneer evt nog een keer testen??
Och ja en anders naar ronde 3...
Vandaag zei ook een collega tegen mij dat ik anders uitzag,vooral mijn ogen...,maar misschien wil ik ook wel dit soort dingen graag horen?

Voel me heeeeeel raar,hoop dat ik dan maar gauw ongi wordt,want van adat wachten wordt ik gek!!

Liefs,swinnie

Hoi Swinnie,
ik heb hetzelfde mijn NOD is dit weekend en ook ik kon mijn geduld niet bewaren en ben ook al aan het testen gegaan..
en idd alle testen neg.
nu moet ik maar mijn geduld bewaren maar is wel erg moeilijk!!!
ik had afgelopen week al vanaf mijn eisprong een zware buik en rare steken al met al duurde dat 9 dagen , maar nu is dat weg?
dus denk ik dat ik gewoon ongie word.
maar ik heb nog een sprankje hoop.

laten we hopen dat we zwanger zijn

doeg groetjes Prietje

Hoi dames even een vraagje ...met welke test testen jullie dan zo vre voor je nod????

liefs daan

Hoi Daan,

Ik heb getest met een zwangerschapstest van Clear-blue...hoezo??

Ik heb me voorgenomen om nu maar iets langer mijn geduld te gaan bewaren,hopelijk lukt dit!

groetjes swinnie

Oh ,trouwens , ik heb na mijn nod getest,mijn nod was afgelopen maandag en ik heb gisteren getest.

Hoi Swinnie,

Als je een test hebt gedaan en het is negatief, kun je precies een week later weer een test doen. Is het dan weer negatief dan kun je er vanuit gaan dat het klopt,...maar de test kan dan ook positief uitwijzen.
In het begin maakt je lichaam al wel HCG hormonen aan maar dat kan soms niet door de test gevonden worden door een teveel aan eiwitten of is het nog net te weinig om opgespoord te kunnen worden door de test.

Hopelijk heb je iets aan mijn uitleg.

Gr. Butterfly

Hoi,

Volgens mij adviseert Clearblue om elke 3 dagen een test te doen tot je rode duivels zijn gearriveerd of je een positieve test hebt.
Afgelopen maandag was je NOD en je hebt woensdag getest? Dan zou ik zaterdag weer testen.
Was dit je eerste cyclus na het stoppen met anticonceptie? Dan kan het zijn dat je cyclus wat langer is. Succes ermee!

Groetjes Saskia

Lieve Saskia en Butterfly,
bedankt voor jullie reacties!
Ik ben nu in de 2e ronde,voor het eerste kindje,dus nog erg onervaren op dit gebied.
Ik denk dat ik inderdaad zaterdag of zondag nog eens probeer te testen ...als die flauwe rooie duiveltjes niet komen..haha.
Ik heb toch een dubbele test gekocht dus er ligt er nog een met spanning te wachten....
En jullie?In welke ronde zitten jullie en wanneer jullie nod??
liefs,swinnie

Terug
Bovenaan