quote: Yolanthee_ schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2007 17:28:25&apos
);
Hallo,
Na hoeveel seks was je zwanger? En hoe vaak per week had je dan seks om zwanger te worden?
Ik 9 x .. bij de 9e keer was het eindelijk raak
En we hadden toen 3 x per week seks..
Hai yolanthee, Ik las je vraag ook bij een ander topic. Je vraagstelling snap ik niet helemaal. je was de vorige keer dus na 3 weken zwanger? Hoe weet je dat de 9e vrijpartij de juiste was, je kunt ook tijdens 1 van de vrijpartijen ervoor bevrucht zijn.
Het is niet gebruikelijk om in hoeveelheid seks te rekenen, maar in aantal cycli/ronde. Ik was in ronde 4 zwanger(helaas miskraam) en in ronde 9(helaas weer miskraam) en toen in ronde 10 weer(nu inmiddels 25 wken zwanger)
En 3 keer per week seks is prima. als je vaker sekst heeft het sperma niet de kans op goed volume te komen. Je hebt maar 1 ei per maand, en die kan maar 1 keer bevrucht worden. Je bent maar 1-5 dagen per maand vruchtbaar. Of je die maand nu 100 keer sekst of 1 keer, het blijft een wonder en een gelukstreffer.Het enige wat je kunt doen is je vruchtbare dagen in de gaten blijven houden en in die periode minimaal 1 keer vrijen.
succes. Ennuh, zwanger worden is geen wedstrijd maar een kadootje!!
groetjes, Annette