Na hoeveel rondes Letrozol werden jullie zwanger?

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben zojuist weer ongesteld geworden en ga nu voor de 3e ronde letrozol (2,5) in. Ik was benieuwd na hoeveel rondes jullie zwanger werden met letrozol/clomid?</p><p> </p>

3e ronde letrozol 2,5mg was het raak. 27-12 werd het een miskraam met 8+3 maar was dus wel echt zwanger ☺️ Nu moet de natuur het even doen en als ik ongesteld word (hoop ik niet) dan weer op cd3 aan de letrozol. 

Hi WilKindje,
Ik lees al langere tijd mee op het forum en ben jou berichtjes tegen gekomen. Ik was ook zo blij toen je eenmaal zwanger was (na 14 maanden toch?) - terwijl we nooit hebben gesproken, dat was zo gek haha.
Vond het zo erg ook om te horen dat het niet goed ging. 
Je had ook al weer een eiersprong gehad toch? Wanneer mag je weer testen? Hoop dat het gelijk weer lukt ?

Juulie: ahw lief, ja je leeft zo mee met andere zeker als het langer duurt ? ja 14 maanden van de pil inmiddels maand 16 nu.. als het goed is heb ik mijn eisprong gehad ja en zou ik zondag nod hebben, heel spannend weer zeker nu zonder letrozol. Ik hoop dat het meteen weer gelukt is natuurlijk heb vanaf 6dpo licht bruin verlies word ook steeds lichter meer beige, hoop natuurlijk meteen op een innestelingsbloeding maar nog even geduld hebben, durf ook niet eerder te testen nog ? hoop dat dit nu jou ronde word meis slaat de letrozol wel steeds goed aan toch? 

Klinkt wel alsof er iig een innesteling is, ik hoop dat het blijft plakken ? laat je het weten?
Ik heb alleen een bloedtesten gehad op dag 22 en verder geen echo/andere controles. Ze zei dat dat bij mij niet nodig was, ik heb maar een lichte vorm van PCOS. Me langste cyclus is ook “maar” 40 dagen en kon ook altijd ovulatie testen gebruiken (en daarop was te zien dat ik niet altijd een eiersprong had). Ik merk alleen met de letrozol dat mijn piek ineens heel kort is, heb geen streepje meer gehad dat even donker of donkerder was als de controle streep en je ziet het niet meer mooi op- of aflopen, ik heb gewoon ineens een piek en wordt altijd 16 dagen later ongesteld ?

Terug
Bovenaan