Na hoeveel rondes raak met clomid?

<p>Zoals de titel al zegt; na hoeveel rondes was het bij jou raak met clomid? Ben gewoon benieuwd.. momenteel op het wachtbankje na de eerste ronde en zin om wat verhalen te lezen!!! X</p>
 
Ik had Letrozol. Ze zeggen dat die beter werkt dan Clomid. Maar ze hebben hetzelfde doel. Ik was 2e ronde dubbele dosis omdat eerste ronde enkele dosis niets deed
 
Ik slik Letrozol en zit momenteel in de 4e (ziekenhuis)ronde in afwachting van mijn (N)OD. Geloof me, ik begrijp je vraag heel goed en Googlede me vooral op het begin helemaal rot op zoek naar ervaringsverhalen, maar weet dat dit echt helemaal niets zegt. Bij de 1 is het na 1 ronde raak en bij de ander is het pas raak nadat diegene al een tijdje aan de spuiten zit... Je weet het echt niet van tevoren, ik wil je in ieder geval wel heel veel succes wensen! Hoop dat ik je binnenkort mijn succesverhaal kan vertellen. 
 
Wat @Juliass zegt. Ik ging ervan uit dat het bij mij lang zou duren of naja een aantal rondes, omdat ik ook zoveel dingen las op de internet, en zelf mensen ken die 2+ jaar bezig zijn geweest. Uiteindelijk was het raak na de 2e ronde. Ben nu 29 weken en the boy is healthy and growing. Iets wat ik dacht dat bijna onmogelijk was.
Dus een andermans journey hoeft de jouwe niet te zijn, good or bad.

Ik hoop dat het voor jullie beide zo snel mogelijk lukt cause i know how you feel ❤️.
 
Bij mij niet raak na 5 rondes (wel steeds een eitje dat groeide en sprong). Nu een maand zonder extra hormonen en volgende maand starten we met inseminatie. Ik duim voor je mee dat het raak is deze ronde! 
 
Terug
Bovenaan