na hoeveel rondes was jij zwanger?

Hallo meiden,

Effe een korte introductie: Ben 27 pas getrouwd nu ongeveer een maand gestopt met de pil, nu op dit moment ongie en begin nu aan de officieele ronde 1 voor ons eerste Kindje.
Door alle bomen aan lijstjes,klusgroepjes etc. zie ik het spreekwoordelijke bos niet meer, dus de vraag luid:
Na hoeveel rondes waren jullie zwanger? Misschien is het handig om erbij te vermelden: hoe oud ben je, hoeveelste kindje, en heb je in de MMM ( medische malle molen) gezeten?

X Ruby

Hallo Ruby,

Ikzelf ben 25 jaar. Ik heb 2 kinderen en ben bezig voor de derde. De eerste is een jongen van 3 jaar en ik was gelijk in de eerste ronde zwanger. De tweede is ook een jongen van 1 jaar  en daar was ik ook gelijk van zwanger. En nu zijn we bezig met de derde en zit ik in ronde 2, als het goed is heb ik deze week mijn eisprong dus we zijn flink aan de klus! hihi Ook ik ben getrouwd. Alweer ruim 3 jaar. Wij zijn bewust op tijd begonnen met kinderen, want wilde altijd al jong moeder worden. Ik hoop dat ik dan ook snel zwanger mag worden van de derde.

Vind je het spannend om bezig te zijn met zwanger worden?

Liefs,
Baby09

hoi meiden

ik ben 24 en in november gestopt met de pil.
het was de eerste ronde meteen raak! we waren super blij hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan. maar helaas is het met 6 weken mis gegaan.
we zitten nu weer in de 2e ronde na mk.
vind het ontzettend spannend en hoop zo dat het snel weer raak is.

Hoi,

Ben bijna 27 en nu zeven weken zwanger. Het was in de eerste ronde meteen raak!
Was wel drie maanden daarvoor met de pil gestopt om mijn cyclus af te wachten, toen twee maanden met rubbers gedaan, maar omdat mijn cyclus direct regelmatig was na de tweede ongi begonnen en dus niet meer ongi geworden!

hoi,
ik heb een dochtertje van 18 maanden. Bij haar was ik 4 maanden na het stoppen met de pil zwanger. Maand 1 telt eigenlijk niet mee, want toen was mijn man op zakenreis!!
Mijn beste vriendin in net bevallen van een zoontje, het was na 1 ronde raak.
Mijn andere vriendin is nu zwanger, zij heeft er 12 maanden op moeten wachten.

groeten Elke

Hallo.

Zo zie je maar dat iedereen anders is.

Ik ben 26 jaar.
2 1/2 jaar ongeveer gestopt met de pil ivm relatie breuk.
Bij mij nieuwe relatie nooit meer aam begonnen.
Inmiddels zijn we 1 jaar bezig dus 13 ronde zonder reseltaat.
medische molen?
Nu nog niet maar 9 juni heb ik een afspraak bij de gynocoloog dus dan wel de medische molen.

Succes.

hoi hoi
nou ben 28 jaar 2 kinderen ben nu zwanger van de derde
en alle 3 eigelijk 1e ronde na 1mnd even mijn ongi afgewacht voor het bepalen van
mijn cyclus(weet ff niet meer hoe je het schrijft)
gr iza

Terug
Bovenaan