Na hoeveel weken 2de afspraak verloskundige?

Ik vraag mij af hoeveel weken er tussen jullie eerste en tweede afsrpaak zit bij de verloskundige. Ik hoef namelijk over 9 weken pas terug te komen. Vind dit wel een lange periode. Hoe zit het bij jullie?

9 weken, dat is wel een lange tijd inderdaad. Mijn eerste echte afspraak bij de verloskundige was met 10 weken. En mijn volgende afspraak met 16 weken. Daar zitten 6 weken tussen. Dat vind ik op zich ook wel lang, maar eerder komen heeft waarschijnlijk niet zoveel zin. Maar 9 weken tussen 2 afspraken lijkt me wel erg lang.

hebben ze dat wel goed????

als je hier de eerste afspraak hebt gehad(meestal rond 10-12 weken) dan kom je elke 4 weken weer terug. als het druk is kan er in het begin is een keertje 5 weken tussen zitten maar meer echt niet!!
na  20 weken kom je elke 3 weken, na 32 weken elke 2 weken en de laatste 3 weken elke week. het is maar net natuurlijk hoe het uikomt.

gr. mama van elmar ( 20-06-2006 ) en 14+6 zwanger.

Hallo,

Wij hebben de verloskundige voor het eerst gezien met 9 weken en nu gaan we maandag over een week naar haar toe en dan zijn we 14 weken. Dus bij ons zit er 5 weken tussen.

Groetjes Danielle

Hier zit er in het begin 4-5 weken tussen. Eerste keer met ca 8 weken (ivm voorlichting over prenatale testen).
Ik had eerste met 9 weken, tweede met 13 weken en de volgende wordt met 18 weken.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 13 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Hier in het begin om de 4 weken. Ik ben ook al heel vroeg voor mijn eerste afspraak geweest, rond 6 weken. Toen ik belde hebben we gelijk een afspraak gemaakt en ik vond dat prima, want onze verloskundige is zo leuk dat ik wel zin had om even bij te kletsen. Met 10 weken de 2e keer geweest, en nu weer met 14 weken.

Persoonlijk vind ik 9 weken érg lang, maar ik weet dat het in drukkere stadspraktijken vaak moeilijker is om afspraken te maken. Ik woon in een rustig dorp en ondanks dat de verloskundige het wel een  volle praktijk  heeft, kun je hier te allen tijde bij de verloskundige terecht. Bel anders even of die 9 weken wel kloppen..

Terug
Bovenaan