Na hoeveel weken kan je het beste testen?

hallo allemaal,

ik heb in juli een miskraam gehad (missed abortion). 3 weken na de curretage ben ik ongesteld geworden. nu zit ik al in de 4e week na mijn ongesteldheid. aankomende maandag is al de 5e week erna. en ben nog niet ongesteld.

ik heb ergens toch het gevoel dat ik weer zwanger ben, maar wil niet te vroeg testen.
wanneer is het beste dat ik kan gaan testen?
het liefst zou ik vandaag al een test hale :p

veel liefs

Hoi,

vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden kun je meestal al wel testen...dus ik zeg testje kopen en doen!!

Succes, laat je ons weten wat de uitslag is??

gr Yosha

hoi yosha00,

bedankt voor je bericht

ik weet helaas niet wanneer iknou eigenlijk ongesteld moet worden...

een deze dagen ga ik denk ik wel testen. en zal de uitslag zeker melden

veel liefs

Hey,

wat spannend voor je! Ik was meteen na de curettage zwanger en ik voelde het aan alles, maar t was vooral mijn gevoel die wederom aangaf: je bent zwanger! Ik heb een keertje negatief getest maar 4 dagen later was het positief.
Als ik jou was zou ik testen met ochtendurine (ivm beste resultaat) en als jullie die dag bij elkaar zijn. Mocht het positief zijn dan is het wel zo gezellig als je samen bent om dit door te kunnen laten dringen.

Zorg anders dat je wat testen op voorraad hebt. Ik (en vele anderen) heb(ben) er 12 voor 15 euro besteld op www.sensitest.nl en ik ben er erg te spreken over. Ze geven snel resultaat!

Hopelijk sta jij / staan jullie snel met een positieve test in handen!

groetjes Jannie

hoi allemaal,

ik kon het toch niet laten om te gaan testen

ik heb getest en er kwam een heel licht streepje!
ben bij de huisarts assistente geweest en die zegt dat ik weer zwanger ben

mijn vriend en ik zijn erg blij maar we testen dinsdag nog een keer (voor de zekerheid) en als de test dan weer positief aan geeft dan springen we een gat in de lucht!

veel liefs

Lieve schat,

ik snap dat het nieuws eventjes moet landen bij jullie maar een streep = ècht een streep..
Hoe dan ook; take the time you need en dan lekker genieten! ;-)

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan