Na hoeveel weken ongesteld...?

Hoi

6 juni een miskraam gehad en nu nog steeds niet ongesteld. natuurlijk al wel een paar testjes ertegenaan gegooid, maar niet zwanger.
Beetje jammer allemaal. Zou erg graag zwanger willen zijn, maar als ik nu ongesteld word, is het ook niet zo erg. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Nu is het allemaal zo onzeker, gek word ik ervan.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je ongesteld werd??

Kus

Hoi Hope,

Het ligt er ook wel aan hoe lang je zwanger bent geweest voordat je de miskraam kreeg.
Ik heb zelf 3 miskramen gehad en zat redelijk meteen weer in mijn cyclus.
Mijn eerste mk was met 5 weken en 4 dagen, 29 dagen later weer ongesteld. Mijn 2e mk was met 4 weken en 1 dag, 30 dagen weer ongesteld. Mijn laatste mk was op 13 mei en ik ben nu weer zwanger (woensdag 5 weken).
Hoever was jij?

Groetjes

Hoi,

Het zou kunnen dat je nog teveel hcg in je bloed hebt. Dat was bij mij vrij snel verdwenen. Ik denk ook dat het alle keren al direct vlak mijn NOD is misgegaan.
Ik heb me iedere keer namelijk maar een dag of 2 zwanger gevoeld en ik voelde dat het mis ging.
Je kan niet ongesteld worden voordat je hcg uit je bloed is. Heb je al een keer getest?
Zodra deze negatief is zou het hcg uit je bloed moeten zijn en moet je weer je normale cyclus terug krijgen.

Ik weet niet of je al voor controle bent geweest bij de gyn. Die kan kijken of je baarmoeder weer mooi schoon is en of er alweer eitjes groeien. Dan weet je ook meteen waar je weer in je cyclus zit.

Enne... zou het niet kunnen dat je ook weer zwanger bent? De dag dat je mk begon (de echte bloeding) kun je dan zien als je laatste eerste dag van je menstruatie.
Als je ondertussen weer geklust hebt dan zou je natuurlijk weer zwanger kunnen zijn.
Als ik jou was zou ik sowieso even een testje eraan wagen.
Mocht deze positief zijn dan heb je óf nog hcg in je bloed van je mk (tenzij je daarna al een x negatief getest hebt) of je bent weer zwanger.

Succes en sterkte ermee. Houd je me op de hoogte?
Liefs,
Phoeby

Hoi Phoeby

Bedankt voor je reactie.
Het HCG is uit mijn lichaam, had namelijk al vorige week woensdag (10 mei) getest of ik zwanger was. Deze was negatief.
Vanmorgen nog maar een keer getest, weer negatief.
Ben niet naar de gyn geweest. Het was niet nodig, omdat bij mij het bloeden uit zichzelf was gestopt. Dan is je baarmoeder ook (waarschijnlijk) helemaal schoon.
Vandaag wel pijn in mijn buik gehad, maar tot nu toe nog niks.
Het is best irritant allemaal!! Maar ja, niks aan te doen.

Hoe gaat het met jou?? Zwangerschapskwaaltjes??

Liefs

Hoi Hope,

Kan me voorstellen dat het heel vervelend is. Wel goed van je dat je vorige week een test hebt gedaan.

Mijn gyn wilde dat ik sowieso even langs kwam. Ondanks dat het bloeden gestopt is kan er altijd wat achter blijven. Met een negatieve test is die kans inderdaad wel klein.
Wat ik vooral prettig vond van die echo is dat ze ook kunnen zien hoever je in je cyclus bent, of er alweer eitjes aan het rijpen zijn.
Als je het prettig vind zou ik gewoon die echo vragen onder het mom dat je wil weten of je echt volledig schoon bent. Pas als de dan bezig zijn kun je vragen of ze kunnen zien hoe het met je eitjes ervoor staat.

Verder heb ik nog nergens last van. Ik hoop dat het snel gaat komen, dan word ik wat zekerder van mijn zwangerschap.
Ik heb af en toe een soort van ongi gevoel en wat krampjes. Maar die komen en gaan. Vandaag bijna geen last ervan gehad.
Het is ook heel dubbel; als ik ze heb maakt het me onzeker, als ze wegblijven ook. Pfff, lastig allemaal.
Gisteravond een hele kleine druppel roze bloed verloren. Ik was helemaal in de stress en dacht dat ik flauw ging vallen.
Ondanks dat bloed vrij veel voorkomt is bloed voor mij geen goed teken. Dit heeft mij toch weer wat bang eb onzeker gemaakt.
Dit is nu inmiddels 26 uur geleden en verder niks meer gezien dus ik hoop dat het hier bij blijft. Ik wou dat ik die ene druppel gewoon niet had gehad, of niet had gezien. Dan had ik me nu echt een stukje prettiger gevoeld.

Groetjes

Hoi

Snap dat het je onzeker maakt. Dat zou ik ook hebben, maar het is nog geen slecht teken.
Pas als het meer wordt, zou het fout kunnen gaan. Nu is er dus helemaal niks aan de hand.
Eigenlijk zou het juist fijn moeten zijn als je geen last hebt van kwaaltjes. Raar eigenlijk dat je je liever misselijk zou willen voelen...hahaha. Zelf heb ik dat ook. Als ik morgen kotsmisselijk wakker zou worden, zou ik alleen maar blij zijn!!!

Mijn buikpijn is weer over en nog niet ongesteld. Vandaag precies 6 weken geleden.
Vorige week dinsdag had ik negatief getest, dus zou je denken dat ik binnen nu en een aantal dagen toch wel ongesteld zou moeten worden. Als ik het over een week nog niet ben, ga ik nog wel een keer bellen naar mijn verloskundige. Dan duurt het wel erg lang.

Geniet van je zwangerschap en probeer je niet te  druk te maken!! De kans dat alles goed gaat, is vele vele  malen groter dan dat het niet goed zou gaan.

Liefs

Terug
Bovenaan