Na ICSI ongesteld gevoel toch zwanger?

<p>Hoi, ik ben nieuw op dit forum en had me voorgenomen niks te gaan vragen maar ik kan me nu niet meer bedwingen.</p><p>Ik heb op zondag 16 mei een terugplaatsing van een 9-cellige verse embryo gehad (we zitten in een icsi traject). Sinds afgelopen zondag voel ik me ongesteld met alle bijbehorende kwaaltjes behalve het bloedverlies. Vannacht heb ik ook hele felle steken in mijn baarmoeder gehad alsof er een mes in gestoken werd.</p><p>Nu heb ik vanochtend een zwangerschapstest gedaan en die gaf duidelijk aan dat ik zwanger ben. Ik ben er alleen heel erg onzeker over omdat met name de krampen onverminderd doorgaan. </p><p>Herkent iemand dit en hoort dit gewoon bij het begin van een zwangerschap? </p><p>Alvast bedankt! </p>

Oh jaa ik ging naar de wc met het idee dat ik een tampon in moest doen maar kwam niks.. hartstikke positieve test!! Hoort er echt bij

Hoi, ik had maandag 17 mijn terugplaatsing, spannend he??!!
Ik voel mij sochtend al paar dagen wat misselijk en heb vooral last in de onderrug.
Verder eigenlijk weinig..
Ik hoop voor je dat het raak is!!????

Spannend! Dan mag je ook snel testen toch? Ik heb vandaag nog een test gedaan en hij was donkerder dan die van gisteren. Het lijkt er dus echt op dat het gelukt is!

Die last in de onderrug heb ik trouwens ook, wat een vervelende pijn is dat zeg. Maar voor een goed doel laten we maar zeggen.

Hier de eerste 5/6 weken zwangerschap hele erge ‘ongesteldheids’ krampen gehad dat ik echt in elkaar dook en ook heel onzeker werd of het wel goed ging daarbinnen. Nu 31 weken zwanger! ?

Terug
Bovenaan