Na innesteling niet ongesteld en negatieve testen

<p class="p1"><span class="s1">Hi!</span></p><p class="p1"><span class="s1">Een jaar geleden gestopt met de pil en al een hele tijd regelmatig ongesteld. Altijd lengte vijf dagen en cyclus van 29/30 dagen. </span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Nu heb ik de afgelopen maand een minimale bloeding gehad, op het innestelingsmoment. Met afvegen wat roze en twee dagen heel heel licht bloedverlies. Niks vergeleken met mijn normale ongesteldheid.</span></p><p class="p1"><span class="s1">Ondertussen al een week overtijd maar vanmorgen negatief getest en ook totaal geen zwangerschapssymptonen. </span></p><p class="p2"> </p><p> </p><p class="p1"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Iemand die dit herkent??</span></p>

Tja het kan 2 kanten op.
Het hoeft natuurlijk niet een innesteling  bloeding te zijn geweest.  Dat weet je niet. Ik denk dat je dan al wel positief had moeten testen nu als het echt een innesteling  was geweest.
En lijkt me sterk dat je weet wanneer je innesteling  moment is want de een heeft dat eerder als de ander.
Misschien kun je dedokter  bellen voor evt  bloed te laten prikken .? Dan weet je zeker of je zwanger bent of niet . 
Verderkun  je helaas niet meer doen als afwachten en hopen dat je nog een positieve test krijgt of uiteindelijk me menstruatie door zet zo dat je uit die onzekerheid bent en weer door kunt ?

Ik zit zelf een beetje met het zelfde verhaal buiten de bloeding, die heb ik niet gehad.
Ik ben vandaag 3 dagen overtijd en al op cyclus dag 33 maar nog geen ongesteldheid en een negatieve test. 
Wordt er gek van.. als ik dan niet zwanger ben dan wil ik dat mn ongesteldheid ook doorbreek eigenlijk.
Heb zelf zitten lezen op internet en er zijn ook geregeld mensen die een week soms wel 2 weken na NOD pas positief testen, dus zolang er geen bloed is is er hoop staat overal.. Daar houd ik me dan maar aan vast.
Ik hoop voor jou snel een positieve test en probeer positief te blijven.. 

Ooh ja dat heb ik ook, precies hetzelfde! En maar vasthouden aan; ik ben nog steeds niet ongesteld dus het kan nog! Die mini bloeding voelde echt zo anders aan dan mijn normale ong. 

Morgen met de huisarts bellen, hopelijk kan zij iets uitsluiten.
ik hoop ook voor jou dat het raak is :)

misschien kan je bloedprikken op het hcg hormoon dan weet je zeker of je zwanger bent! hier ook nog geen ongesteldheid.. vanmorgen nogmaals getest weeer negatief..  ben ondertussen bang dat ik het zelf tegenhou ofZo omdat ik er zo mee bezig ben. Ga nu maar echt een paar dagen wachten met testen anders blijf ik eraan. voor jou hopelijk morgen meer duidelijkheid bij je belletje naar je huisarts.. hopelijk mag je bloedprikken.

ow ik zie net dat het bericht van gisteren was.. dus dat je als het goed is al gebeld hebt.. enne? Meer duidelijkheid? 

Hoi, Afgelopen zaterdag de dag dat ik ongesteld moest worden negatief getest later die dag wat bruin verlies. Tot op vandaag dus al 4 dagen alleen maar minimaal bruin verlies. Totaal niet zoals mijn menstruatie er normaal uit ziet. De dagen voor dat mijn menstruatie zou moeten komen last van misselijkheid moeheid gevoelige borsten. Nu helemaal nergens geen last meer van. Iemand hier ervaring mee? 
Ben overigens oktober 2018 gestopt met de pil en het afgelopen jaar 4x zwanger geweest en 4x miskraam gehad. Na miskraam nr 3 baarmoeder en eierstokken onderzocht en gyn zag geen rariteiten en afwijkingen. 

Terug
Bovenaan