na inseminatie erg buik pijn

A

Anoniem

Guest

hallo ik heb dinsdag inseminatie gehad en nu veel buik pijn is dat normaal wie heeft hier ervaring mee dan hoor ik het graag anders moet ik het ziekenhuis hier maar even over bellen

Hai annebel,

lijkt me pijnlijke aangelegenheid. wanneer is voor jullie het moment gekomen waarop het duidelijk bleek dat het via de natuurlijke weg niet ging lukken? En hoe oud ben jij en en je man? Op dit forum zitten voornamelijk ongeduldige meiden die via de natuurlijke manier zwanger hopen te worden, dus twijfel of je antwoord op je vraag krijgt. Ook ik kan je niet helpen.   Ik zit net aan het begin van het "proberen"en schaam me voor mijn ongeduld als ik dan jouw berichtje lees. Vruchtbaarheid lijkt zo vanzelfsprekend maar is het helaas dus niet altijd.
Ik hoop dat de buikpijn niets alarmerends is en dat de behandeling  succesvol was en dus dat je een mooie baby in je buik mag verwelkomen!!
xxx Annette

nou we zijn al wel 7 jaar bezig met kinderen krijgen en ik ben 30 en mijn vriend is 31 dus we willen het nu ook wel een keer we hopen dat het nu echt goed komt   nou jullie horen wel weer groetjes annebel

Hallo!
jeetje 7 jaar, word daar een beetje stil van....
is dit je eerste poging op deze manier?
hoop echt voor jou en je man dat het op deze manier wel gaat lukken!
succes, voor jou is het helemaal spannend!
hoop dat je ons op de hoogte houdt.

groetjes,
Leonie75

quote: leonie75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-05-2006 21:07:15'));

Hallo!
jeetje 7 jaar, word daar een beetje stil van....
is dit je eerste poging op deze manier?
hoop echt voor jou en je man dat het op deze manier wel gaat lukken!
succes, voor jou is het helemaal spannend!
hoop dat je ons op de hoogte houdt.

groetjes,
Leonie75

hallo leonie nee dit word mijn 3 de keer al van de inseminatie en ik was vanmorgen heel duizelig zou dat er ook bij horen en ik hou jullie op de hoogte hoor nou ik hoor wel weer oke groetjes annebel

Hoi Annabel,
gossie, 7 jaar. Gelukkig zijn jullie dan vroeg begonnen.
Misschien als je je vraag stelt op het andere forum (als zwanger worden langer duurt) dat je meer kans hebt om je vragen beantwoord te zien.
Daar zijn meer meiden die hiermee bezig zijn.
Heel veel succes.
Ik hoop dat het voor jullie ook echt een keertje raak mag zijn.
Groetjes V.

Hoi Annebel,

Ik hoop met heel mijn hart dat het snel goed komt voor jullie!
Sterkte!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan