na IUI buikpijn, misselijk en rugpijn??

hallo meiden ik heb vorige week dinsdag de inseminatie gehad en van af toen heb ik zeurende buikpijn, en ontzettend misselijk en rugpijn, is dit normaal, ??

ik heb de gyn gebeld maar die zegt dat het een reactie kan zijn op de IUi en de hormoonspuiten die ik gebruikt heb!! zolang ik maar geen koorts krijg dan is het goed, zegt ze .
nou fijn als je dat door de telefoon kan zien he!!

zijn er misschien meer meiden die dit hebben /hadden na de iui???

en is het dan toch normaal???

ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen,
hopelijk tot snel dikke kus van mij,

Hoi Depri

Ik heb net onder een ander onderwerp een heel stukje voor je geschreven in nu lees ik dit verhaaltje.JA,de buikpijn en rugpijn in misselijkheid kunnen heel normaal zijn ik zelf heb hier ook last van ik ben alleen niet misselijk.IK ben nu 4dgn overtijd naar mijn 4de IUI behandeling maar ik heb steeds maar rare buikpijn en rugpijn.Dus maak je geen zorgen alle hormonen en andere troep doen een hoop met je lichaam.Hopelijk ga je je gauw weer wat beter voelen.

Groetjes Anita

hoi meissie,
ik weet natuurlijk helemaal niets van iui maar ik wil je even heel veel succes wensen en ik hoop dat het deze keer niet voor niets is maar dat je heel mooi nieuws zult krijgen.
doe het maar via deze manier want voor msn heb ik op het moment gewoon veel te weinig tijd.
gr je forummaatje lisette

Hai!

Wij hebben nu 6 IUI's achter de rug en ik heb daarvan denk ik 4 keer het gevoel gehad alsof ik onwijs ongesteld was geworden. Vooral rug- en buikpijn.
Denk dat de baarmoeder erg gevoelig is voor 'abnormale' invloeden...

Veel succes!

hoi hoi, dank je wel voor jullie berichtjes , gelukkig ligt het dan niet allemaal aan mij,
ik voel me op dit moment echt zo kut , niet normaal,

als ik overtijd zou zijn zou ik zeggen dat ik zw ben!!! hahaah
maar ja dat is nog een beetje vroeg!!

nou ik hoop dat ik snel weer op knap, en dat de tijd wat sneller voorbij gaat!!

ik hoor jullie snel weer,
dikke kus van mij

Terug
Bovenaan