Na IVF spontaan zwanger!

Hallo,
ik ben een heel gelukkige moeder van 2 kindjes. Het heeft heel wat jaartjes geduurd voor ik zwanger was en  heb verschillende KI behandelingen gehad en twee IVF met ICSI pogingen. De tweede poging was met succes en mijn zoontje is inmiddels 3 jaar.  Ons geluk kon al niet op maar na een poosje begon onze wens naar nog een kindje steeds meer te groeien, dus besloten we om er een tweede keer voor te gaan. Na ons opnieuw ingeschreven te hebben kregen we een uitnodiging om weer voor een intake gesprek te komen. Dit gesprek zou op een maandag plaatsvinden, maar het onmogelijke gebeurde 3 dagen voor ons gesprek zou plaatsvinden kwam ik erachter dat ik zwanger was. Zomaar spontaan! Dit was wel het allermooiste cadeau wat ik kon krijgen en inmddels heb ik er dus nog een zoontje bij. Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die dit ook meegemaakt hebben? Ook andere reacties zou ik erg leuk vinden.
Groetjes.
 
Hallo,

Wat fantastisch zeg! Ik heb zelf ook twee kindjes (een jongetje  van 3 en een dochter van 3 maanden). Zij zijn allebei op de natuurlijke/normale manier (ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen) verwekt, dus ik kan niet meepraten over IVF en dergelijke, maar eigenlijk maakt het ook niet uit hè? Je hebt twee lieve kindjes en daar gaat het uiteindelijk om!
Geniet van ze!
 
hoi
Mijn eerste zwangerschap eindigde na 11 weken in een miskraam. Vanaf toen was mijn cyclus erg onregelmatig (van 3 tot 10 weken) en werd ik dus niet opnieuw zwanger. Na een jaar proberen zijn we in de medische molen gekomen, en ben ik uiteindelijk na ruim een half jaar hormoonbehandelingen zwanger geraakt van onze oudste dochter. We hadden net 6 behandelingen gehad, en zouden een gesprek aangaan over eventueel verdere behandelingen of KI, maar dat was niet meer nodig.
Toen onze dochter een half jaar was, zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen, we dachten dat het wel weer even zou duren, en we moesten minstens een half jaar zelf bezig zijn, voordat we weer voor behandelingen mochten komen.   Het was dus even schrikken toen ik na 3 maanden al zwanger was van onze jongste dochter.
Onze dochters schelen bijna 20 maanden, zijn nu bijna 3 jaar en 15 maanden, en ik ben ontzettend blij en gelukkig met ze.
groetjes
Melanie
 
hoi
Mijn eerste zwangerschap eindigde na 11 weken in een miskraam. Vanaf toen was mijn cyclus erg onregelmatig (van 3 tot 10 weken) en werd ik dus niet opnieuw zwanger. Na een jaar proberen zijn we in de medische molen gekomen, en ben ik uiteindelijk na ruim een half jaar hormoonbehandelingen zwanger geraakt van onze oudste dochter. We hadden net 6 behandelingen gehad, en zouden een gesprek aangaan over eventueel verdere behandelingen of KI, maar dat was niet meer nodig.
Toen onze dochter een half jaar was, zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen, we dachten dat het wel weer even zou duren, en we moesten minstens een half jaar zelf bezig zijn, voordat we weer voor behandelingen mochten komen.   Het was dus even schrikken toen ik na 3 maanden al zwanger was van onze jongste dochter.
Onze dochters schelen bijna 20 maanden, zijn nu bijna 3 jaar en 15 maanden, en ik ben ontzettend blij en gelukkig met ze.
groetjes
Melanie
 
hoi
Mijn eerste zwangerschap eindigde na 11 weken in een miskraam. Vanaf toen was mijn cyclus erg onregelmatig (van 3 tot 10 weken) en werd ik dus niet opnieuw zwanger. Na een jaar proberen zijn we in de medische molen gekomen, en ben ik uiteindelijk na ruim een half jaar hormoonbehandelingen zwanger geraakt van onze oudste dochter. We hadden net 6 behandelingen gehad, en zouden een gesprek aangaan over eventueel verdere behandelingen of KI, maar dat was niet meer nodig.
Toen onze dochter een half jaar was, zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen, we dachten dat het wel weer even zou duren, en we moesten minstens een half jaar zelf bezig zijn, voordat we weer voor behandelingen mochten komen.   Het was dus even schrikken toen ik na 3 maanden al zwanger was van onze jongste dochter.
Onze dochters schelen bijna 20 maanden, zijn nu bijna 3 jaar en 15 maanden, en ik ben ontzettend blij en gelukkig met ze.
groetjes
Melanie
 
Terug
Bovenaan