Na ja, wat een onzin zeg..........

Meid, nog even en je mag je kleintje in je armen houden. Ik lees nog elke keer mee of het goed met je gaat. Kun je een beetje genieten van je zwangerschap?? Ik hoop het!

Fijne feestdagen!
 
Dat is inderdaad wel raar. Meestal moet je al veel eerder naar de ARBO. Bij ons is dat als je langer dan 2 weken in de ziektewet zit. Ik ben een tijdje geleden al geweest, was een eenmalig gezoek, en hoefde ook niet meer terug te komen. Ik zou gewoon even lekker mijn gezicht laten zien en dan heel snel weer wegwezen.
 
Ik zit al tijdje in de ziektewet en hoefde maar 1 keer te komen toen zei ze ook van je loopt aan het einde dus is het onzin om te kijken of je nog aan het werk kan gaan.
Gewoon lekker gaan en als het goed is sta je zo weer buiten heb je plicht weer gedaan!!

succes
 
Ik zit ook al een tijd in de ziektewet en volgende week gaat officieel mijn verlof in, maar ik moest dus vorige week ook naar de bedrijfsarts.
Wat een gesprek, zelfs de bedrijfsarts vond het belachelijk dat ik moest komen en we hebben samen de vragenlijst voor het plan van aanpak ingevuld. Hij vond sommige vragen echt onnodig en onzin. Overal vulde hij hetzelfde in. Al met al moet het omdat het goed vast moet liggen maar binnen 10 minuten stond ik al weer buiten...;-)
 
Terug
Bovenaan