na je eisprong nog een hele hoeveelheid cervixslijm hebben

Hoi,

Ik meende vorige week mijn eisprong te hebben (uitgerekend, maar ben nogal onregelmatig), dus flink geklust.
Nou hield het slijm nogal aan dus heb het idee dat mn eisprong dus later zou zijn.

Nu had ik me daar zaterdag een steken in mn buik waar je niet echt blij van werd.
Dit leek me volgens de omschrijvingen dus echt op mn eisprong.
Maar...nu had ik gisteren ineens een hele dikke klodder cervixslijm. Zoveel heb ik nog niet eerder gehad.

Kan dat, dat je de dag na je ei nog zoveel verliest?

Vandaag is alles weer normaal, geen slijm meer.

Wie weet dit?

Gr. mamaloe

Hoi mamaloe,

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik heb wel gelezen dat je dat eiwittige slijm zowel voor je ovulatie als voor je ongi kan krijgen. Misschien is het dat….. anders zou ik het ook niet weten...

Groetjes,

Sara

Hoi Mamaloe,

Volgens mij kan dat wel hoor. Ik heb zelf ook altijd n paar dagen rond mn eisprong daar last van. Voor mijn ongi heb ik er geen last van. Maar elke lichaam is dan ook anders.

Groetjes Anoek

Hai Mamaloe

Hehe eindelijk iemand die hetzelfde als mij heeft. Ik had gisteravond ook ineens een hele dikke klodder van het cervixslijm tijdens het afvegen. Nu pas bedenk ik me dat ik dit de laaste maanden steeds heb, zou ik op dat moment mijn ei hebben gehad of zou hij al geweest zijn. S`morgens heb ik het cervixslijm niet opgemerkt. Als het wel zo was zou ik mijn nod een stuk eerder hebben deze keer dus moeten we weer afwachten gek wordt ik ervan. Dit was bij jou de eerste keer dat je dit opgemerkt hebt. In welke ronde zit jij ik zit nu in ronde 7.

Liefs Iris

Die flinke steken in mijn buik heb ik 2x gevoeld tijdens mijn eisprong en beide keren was ik zwanger!!! Daarna heb ik mijn eisprong ook wel eens gevoeld maar nooit meer zo pijnlijk als die 2x toen ik zwanger werd. Bizar hé? Misschien is het bij jou dus ook wel raak! Van dat slijm weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Maar die pijn weet ik nog omdat het toen best behoorlijk pijn deed!!

Nou het is nu dus helemaal weg. Raar spul dat slijm.

Wij zijn ad klus vanaf augustus 06.

Heb normaal gesproken ook niet echt super last maar dit keer was het zo heftig dat als ik wilde gaan staan ik ff krom bleef staan van de pijn.
Deed echt goed zeer.
Als ik zat viel het mee, voelde ik het ook wel, maar zodra ik omhoog ging....AU!!!

Nou ja, we w88 rustig af en zien het wel weer.
Viel me wel op dat dat slijm dus nu nog een dag NA die pijn kwam en dat meende ik de vorige keren niet te merken.
Aan mijn slijm kan ik dus mijn cyclus heel goed volgen.
Heb er ook maanden van dik 40 dagen bij gehad en idd, toen was het rond de 26e dag dat ik slijm en krampjes had.

Jullie ook VEEL succes!!!

Groetjes mamaloe

Terug
Bovenaan