na kijkoperatie spontaan zwanger

hallo damens

ik ben kim 29 jaar, wij zijn nu al ruim 1.5 jaar bezig om zwanger te raken.
afgelopen dinsdag heb ik een kijkoperatie gehad en alles zag er goed uit. ze zeggen dat je na z? operatie de kans toch verhoogd dus ik ben benieuwd of er iemand is die na de operatie toch spontaan zwanger is geworden.

liefs kim

Een collega van mij was al drie jaar bezig. Niets aan de hand met beiden! Toen ze een kijkoperatie hadden gehad waren ze op zich gerust gesteld, want alles was gezond. Maar aan de andere kant snapten ze er ook niets van... waarom dan nog niet? De maand daarop bleek ze spontaan zwanger.... dolblij natuurlijk! Ja.... het kan dus zeker wel en ook na een langere tijd! Hopelijk ben jij ook snel zwanger!

hoi.

ik was 4 jaar bezig, na kijkoperatie en eierstok schoonmaak (doen ze automatisch als ze er toch zijn) was ik binnen 5 maanden spontaan zwanger van mijn nu 20 maanden oude zoon.
2e zwangerschap van binnen 2 maanden.

succes

hoi martine en bloempje

gelukkig wat positief nieuws. ik ben erg benieuwd hoe het nu verder loopt. donderdag heb ik een afspraak bij de gyn en dan zullen we wel horen hoe het verder gaat. de chirurg zij al wel dat ik in aanmerking kom nu voor insemininatie maar ik heb samen met mijn vriend besloten om een paar maandjes zelf te proberen en als het dan nog niet is gelukt dan toch voor de insemininatie te gaan.

bedankt voor jullie berichtjes

x kim

Hoi,
8 jaar geleden lukte het bij ons ook niet spontaan en zijn we de medische molen in gegaan. Dit volgde inderdaad ook met een kijkoperatie. We hebben 1 behandeling IUI gehad, maar die sloeg niet aan. I.v.m. de feestdagen moesten we wachten en ben toen spontaan zwanger geraakt.
Daarna nooit meer voor enige behandeling in het ziekenhuis geweest. Ik ben nu zwanger van ons 4e kindje. Ik had dit nooit verwacht.
Heel veel succes er mee!!!
Groetjes!

Terug
Bovenaan