Na kinderziekte slaapt mijn baby niet meer door!

<p>Misschien hebben jullie antwoord of hetzelfde “probleem”. </p><p>Onze zoon (nu 6 mnd) sliep vanaf 4 weken netjes door , van zijn laatste fles tot ong 8 uur. Nu was dat net veranderd dat hij al rond 19:00 naar bed ging , rond 23:00 laatste fles en zo ook doorsliep tot 8:00. Nu heeft hij een paar weken geleden 6de ziekte + keelpijn & blaasjes in zijn mond gehad. We hebben de hele week toen in het ziekenhuis gelegen omdat hij aan de sonde voeding moest want er ging niks naar binnen. Nu dachten wij nadat hij beter was en snachts kwam om een flesje oh die maakt even een inhaalslag. Nu zijn we inmiddels 5 weken verder & nog word ie snachts wakker. Het is niet persee dat ie voeding wilt , want soms na een half uur wiegen in mijn armen valt ie weer in slaap voor een paar uur! Soms geven we hem wel een flesje en drinkt hem dan ook helemaal leeg. Leg hem dan wakker in ze bed en valt dan na paar minuten weer in slaap! </p><p>We willen heel graag weer onze nachtrust terug , die we ook echt nodig hebben vooral mijn man! Kent iemand dit of weet voor ons tips! Alvast bedankt ! X </p>
 
In eerste instantie zou ik zeggen, een baby verandert nog zo vaak van slaapgewoontes. Het is heel normaal als een baby die altijd door sliep, opeens dat niet meer doet. Maar als het door het opnemen is van het ziekenhuis is zo ik om advies vragen bij cb of huisarts. Zoiets maakt veel indruk op zo'n kleintje.
 
Misschien wil hij toch nog meer aansterken dat hij daarom graag snachts bij drinkt. Hij kan ook extra troost nodig hebben. Ziekenhuis kan best beangstigend zijn geweest voor hem. Je kan bijv als hij snachts huilt even tijdelijk naast hem slapen bijv op de grond met matras. Onze baby is vrij rustig in zijn slaap en lag ook wel eens snachts tussen ons in. Mag officieel niet, maar in zoveel culturen doen ze het. Inmiddels slaapt onze baby weer heel goed in zijn eigen bedje, echt fases hoor. Volg je eigen gevoel en je baby, komt echt goed. Maar vraag ook om hulp, dat jullie zelf even bij kunnen tanken. Succes!
 
Terug
Bovenaan