na kuur clomid week over tijd maar niet zwanger.........

hallo, graag wil ik jullie advies vragen;
Ik heb nu eindelijk een kuur clomid die wel is aangeslagen en waarbij ik een goede eisprong heb gehad ( bleek uit de bloeduitslag ) maar nu ben ik 6 dagen over tijd, wist door fm precies wanneer mijn eitje is gespronen. De test van clear blue gaf helaas niet zwanger aan deze heb ik net gedaan en dus niet met ochtendurine en de urine waarmee ik net heb getest was ook niet echt geconcentreerd. Zijn er andere die hier ook ervaring in hebben want mijn gyno zei heel enthousiast; ben je niet ongesteld dan dus wel zwnager! maar goed, zonder positieve test lijkt me dit sterk of mijn HCG moet wel erg langzaam stijgen...
Graag jullie reactie's!

Hoi,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij was het alle twee de keren erg duidelijk. De 1e dag na mijn NOD getest en positief, dus als je al 6 dagen overtijd bent en een negatieve test dan zegt dat denk ik genoeg. Bel anders maandag je arts en vraag wat je er mee aan moet. Onzekerheid is erger dan de zekerheid dat je niet zwanger bent.
Sterkte!

Groetjes Corina

even voor de duidelijkheid, vergat ik er bij te zetten. Ik heb alle twee de keren ook clomid geslikt. Je vroeg nl. om ervaringen na het slikken van clomid....

Terug
Bovenaan