na laatste voeding meteen slapen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

alles goed hier wel wat gaat de tijd snel he sverre is al weer 11 weken.

maar heb effen een vraag voorheen was hij altijd wakker met zen laatste fles maar sinds gister slaapt hij als hij de fles krijgt hij drinkt hem wel leeg daar niet van. en ook met luier verschonen wordt hij iets wakker en leg hem weer in bed en meneer slaapt weer. hij krijgt de fles ongeveer 22.00/22.30 en hij zit op 5 voedingen van 165.

vind dit wel erg lekker hor maar doen julie kleintjes dat ook? voor mij is het nu nieuw haahahahh. of zit hij nu in zijn diepe slaap?

nou doei doei lucy

hoi mijn dochter is altijd wakker tussen 17:00 en 21:00 maar als ze om 21:00 de voeding krijgt slaapt ze gelijk door tot de volgende dag 6:00 en dat is mooi want dan loopt de wekker af omdat mijn vriend vroeg naar zijn werk moet dus tussen de laatste twee voedingen is ze wakker

hallo

Jordi slaap 2 uur lang naar iedere voeding dat ie krijg behalve die van 16 uur, dan hou ik hem lekker beneden, voor het fles van 19 uur gaat ie nu nog om de dag in bad en na flesje valt ie meteen in slaap, ik geev hem laatste flesje tussen 22 - 23 ( ligt er aan hoe moe ik ben) maar tijdens de fles  word ie bijna niet wakker, drink zijn flesje bijna altijd helemaat leeg, tijdens verchoonen word ie heel ff waker en dan slaap  ie wel lekker verder in zijn wiegje.Dan word ie tussen 5-6 wakker voor zijn flesje en tijdens die valt ie ook weer in slaap.  Rond 9 uur is  ie weer waker.

Hij krijg 6x165.  

hoi hoi

Britt slaapt ook na haar laatste voeding hoor, Ze valt bijna na iedere fles in slaap. Maar met het verschonen is ze dan weer wakker en dan wil ze vaak niet meer gan slapen.

Ze krijgt om 22.30 haar laatste fles en dan na het verschonen slaapt ze tot 6 a 7 uur in de ochtend. En dan doe ik haar weer naar bed en slaapt ze tot 10. De rest van de dag is ze meestal beneden in de box en dan erg wakker en valt ze gemiddeld een half uur voor de volgende voeding in slaap.

Maar dat gaat heel goed, britt is erg slim en weet als ik wakker wordt krijg ik eten. Lig ik in bed en alles is donker moet ik slapen. Overdag krijg ik haar met geen mogelijkheid in haar bed. Maar na de laatste voeding is alles pikkedonker en slaapt ze zo!

liefs gridje

ohh wat een mazzel hebben jullie.
Micah komt nog rond 3.30 en daarna om 6.30. Zijn laatste voeding krijgt hij rond 22.30/23.00. Veel slaap kriujg ik dus nog niet. Wie heeft er tips?

Groeten Korrine

quote: Korrine reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2008 21:25:17'));

ohh wat een mazzel hebben jullie.
Micah komt nog rond 3.30 en daarna om 6.30. Zijn laatste voeding krijgt hij rond 22.30/23.00. Veel slaap kriujg ik dus nog niet. Wie heeft er tips?

Groeten Korrine

Hallo Korrine,

Wij hebben dit ook twee weken gehad en vanaf vorige week gaat het echt perfect hij krijgt soms al om 21:00 uur zijn laatste voeding en slaapt door tot de volgende morgen 06;00 - 07;00 uur dat is echt heerlijk als je kindje eerder komt zal ik hem ook eerder geven en niet wachten tot 22;30 bij ons is het zo hoe eerder hij krijgt hoe langer hij door slaapt raar e

Succes

Terug
Bovenaan