Na lang twijfelen gaan we toch voor een tweede!

A

Anoniem

Guest
Hallo (bijna) moeders!

Gisteren hebben we voorzichtig de knoop doorgehakt: we gaan voor een tweede!
Na lang twijfelen kwamen we toch elke keer weer terug op het feit dat het ons gezinnetje nét even iets completer zal maken. En nu we dan echt de knoop hebben doorgehakt, begin ik wel enthousiast te worden. Zó enthousiast zelfs dat ik eigenlijk niet meer wil wachten.
Maar ja, helaas heb ik 4 mei voor het eerst een prikpil gehad en die is pas 26 juli uitgewerkt. En dan maar hopen dat alles weer een beetje gauw op gang is.

Dus ik kan ook wel wat glitters e.d. gebruiken!! Ik vind het wel leuk dat ik nu gezellig met jullie mee kan keutelen.
Zijn er trouwens aanstaande moeders uit zeeland? Misschien leuk voor een zwangerschapscursus enz.

Groetjes Ger.

Hoi Ger,
Welkom bij dit gezellige forum. Nou voor je het weet is het 26 juli en dan voor het
echie.. Heerlijk idee toch? Lekker bezig zijn om je gezinnetje compleet te maken.
Ook wij gaan nu voor een 2e kindje. Onze zoon wordt 31 aug 2 jaar.
We zullen zien wanneer er een broertje of zusje bijkomt.
Succes en we 'spreken' elkaar vast en zeker weer.
Groetjes melanie

Hey !
Ook namens mij Van Harte Welkom.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd....hihi
Ook wij zijn bezig voor een tweede kindje, onze dochter is ruim 2 jr.
Veel succes met het zwanger worden, voor je het weet is het de 26 ste en kunnen jullie er voor gaan. Wat een spanning weer he?
Liefs van Miena.

Hallo dames,

Bedankt voor het verwelkomen! Het is voor ons extra spannend, omdat ons eerste kindje ongepland was. Dus het is voor ons voor het eerste dat we er echt voor kiezen en er dus echt op zitten te wachten.
Dat is wel erg spannend. Ik hoop wel dat het allemaal een beetje snel op gang komt na 26 juli hoor. De eerste keer was bij ons dus niet gepland. Ik was al twee maanden gestopt met de pil en toen hebben we 1 keer onveilig geklust en dat was dus ook meteen raak! Hopelijk gaat het nu ook weer zo snel!

Ik heb nog wel een vraagje. Stel dat je zwanger bent geworden ondanks de gewone pil, beinvloedt de pil dan de uitslag van een test?

Groetjes Ger.

Terug
Bovenaan