Na lang twijfelen....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Na lang twijfelen mag ik mij bij jullie aansluiten. Mijn man heeft mij gisteren gevraagd de pil te laten staan omdat hij graag nog een kindje met mij wil.
Ik ben heel erg blij met dit goede nieuws dat ik het wel van de daken af wil schreeuwen maar dat is net niet de bedoeling!
Daarom wil ik hier graag meeschrijven.
Ik ben dus gisteren gestopt met de pil maar had inmiddels twee pillen van de nieuwe strip geslikt, wanneer zou ik dan het meeste vruchtbaar zijn?
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar stiekum denk ik er de hele dag aan.

mamajb

spannend hoor! super dat jullie voor nog een kindje gaan. de eerste paar maand is toch ff afwachten wat je cylcus doet...dus gewoon lekker veel klussen is mijn advies ;-)))

Welkom en succes!! Altijd spannend al je die laatste pil hebt geslikt. Ik hoop dat je cyclus snel 'normaal' is en niet te lang hoeft te wachten op een zwangerschap!!

liefs Lynn

Ik denk inderdaad dat het handig is om gewoon even af te wachten. Bij veel vrouwen duurt het even voordat de cyclus weer normaal is. Je lichaam moet het nu immers weer zelf gaan regelen. Gewoon je eerste menstruatie afwachten en dan eventueel met ovulatietesten gaan werken. Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Hoi wat leuk zeg; welkom hier!
Bij mij was de cyclus meteen weer normaal op gang na het stoppen met de pil dus ik zou zeggen: lekker aan de klus en je lichaam wat in de gaten houden!
Have fun!

Spannend hoor! Lastig is dat he, om het toch los te laten. Nu je eenmaal besloten hebt om er voor te gaan, wil je het ook per se. Tenminste: zo ervaar ik het. Heel veel klusplezier in ieder geval! ;-)

Liefs Sabien

Terug
Bovenaan