Na lange stilte nu effe met pijn en moeite mijn verhaal omtrent geboorte Nick

Nou voor eerst sinds dagen weer op forum en zie dat er een hoop bij zijn.
Helaas ben ik nog niet in staat ieder appart te feliciteren maar wil toch ondanks de pijn die ik nog heb vertellen over Nick.
Vrijdags kreeg ik enorme pijn in rug was nergens meer toe in staat en slapen ging ook niet meer.
De verloskundige schreef me 2 slaappillen voor maar ondanks dat sliep ik om middernacht nog niet en was de pijn erger geworden.
De vk er weer bij en ja hoor ik had ontsluiting dus moest naar ziekenhuis voor pijnstilling.
Zaterdag om 13.49 is Nick geboren Jippie denk je even rusten en morgen naar huis.
Maar ook dit mocht niet zo wezen Nick zijn suiker was te laag.
Dit bleef heen en weer stuiteren en daarom is er vandaag besloten dat hij naar de kinderafdeling ging en ik naar huis.
Nu zit ik hier even achter de pc met pijn in mijn hart en pijn in mijn rug dit verhaal op te schrijven zodat jullie weten wat er gebeurd is.
Ik zal aanstaande dagen dus nog weinig aanwezig zijn omdat ik bij mijn zoon wil zijn en de pijn in mijn rug me belemerd achter de pc te zitten.
Ik hoop dat ik binnenkort mijn manneke thuis heb maar tot die tijd moet ik elke dag weer gedag tegen hem zeggen.

Groetjes Poeske.

Hoi,

Wat vervellend dat je zoontje nog in het ziekenhuis ligt.
Ik hoop heel erg voor jullie dat hij heel snel gezond met jullie mee naar huis mag. Voor jezelf ook heel veel beterschap met je rug.
Sterkte ermee!
Groetjes

Oh, vreselijk! Ik weet hoe het is om je kindje in het ziekenhuis achter te moeten laten. Maar in dit geval heb je na 9 maanden eindelijk je kindje in je armen en moet je hem vervolgens alweer heel snel achterlaten. Heel erg veel sterkte toegewenst en ik hoop dast jullie snel compleet thuis zijn...

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je zoon! Wat vervelend dat hij nog in het ziekenhuis moet blijven, ik hoop dat hij snel lekker naar huis mag, en dat jij je ook snel weer beter voelt!

he wat vervelend meid. heftig hoor om alleen naar huis te moeten. ik hoop voor jullie dat het manneke snel mee naar huis mag.
maar evengoed natuurlijk ook van harte gefeliciteerd, hopelijk kun je snel thuis met zijn allen genieten.

Ow dat is een vervelende start. Hopelijk mag Nick snel weer mee naar huis. En ik hoo ook voor jou dat die vervelende rugpijn over gaat, want dat is echt niet leuk.
Sterkte!

Terug
Bovenaan