na lange tijd onverwacht zwanger

A

Anoniem

Guest
ik ben nu na 11 jaar onverwacht zwanger van mijn 2e kindje vindt het wel heel leuk en de rest van mijn gezin ook maar ik ben nu wel meer onzeker als van de 1e kom dat omdat je ouder bent of ??????  

Hallo,

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!
Ik ben ook zwanger van mijn 2e kindje en hoewel daar minder leeftijdsverschil tussen zit ben ik ook dit keer minder onbezorgd als destijds bij mijn eerste.

Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en geniet van alles wat er komen gaat, 9 maanden gaan razend snel en voor je het weet ligt er weer zo'n klei mensje in je armen!!

Groetjes Odette(37+6)

Hoi Naatje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik ben 9 weken geleden bevallen van mijn 2de kindje. Ik vond de 2de zwanhgerschap juist minder bezorgt dan de eerste. Bij de eerste is alles nieuw, en nu weet je wat je te wachten staat. Maar bij jou is het natuurlijk al 11 jaar geleden. Kan me voorstellen dat het dan heel wat anders is.
Mijn oudste is 5 jaar, dus zit ook best wel leeftijdverschil in. Ik vond de tweede zwangerschap helemaal niks, het is dat het er bij hoorde en dat het moet. Nu het kindje er is vind ik het geweldig. Maar nee, voor mij  geen zwangerschap en bevalling meer.

Een fijne en onbezorgde zwangerschap toegewenst.

Groetjes, Ris

Hoi Naatje,

Wat een leuke verrassing voor jullie van Harte meid, maar om op je vraag terug te komen.... Ik ben  nu  ook zwanger van de tweede en mijn zoontje is  bijna vier, maar ik ben echt nu super onzeker terwijl ik dat bij mijn eerste dus helemaal niet had.
Misschien omdat je nu weet dat als er iets mis gaat je ook weet wat je verliest.......??
Niet dat  vrouwen die een miskraam krijgen meteen bij een eerste zwangerschap niet  zouden kunnen voelen wat ik bedoel hoor..... verdriet is verdriet.....
Maar ik weet ook niet wat het is, in het begin was ik bang dat ik een miskraam kreeg, toen was ik bang dat mijn vliezen braken, toen weer dat ik vroegtijdige weeen kreeg en dan weer iets anders, ik word  soms gek van mezelf.......

Maar goed, al met al toch een goed zwangerschap.( tot nu toe)

Dus heel veel succes en probeer toch te gaan genieten......

Groetjes, Angel      

hoi naatje,

ten eerste  GEFELICITEERD met je zwangerschap.. super leuk voor je!
je bezordheid.. dit is mijn 2de zwangerschap. de eerste was een miskraam..
het leeftijdsverschil..  mijn zus is 16jr ouder! en we zijn niet zo close maar ze vindt het wel helemaal super dat ik zwanger ben en ze leeft heel erg mee.. Haar dochters.. met wie ik 12jr, 15jr en 18jr  scheel zijn mijn 3zusjes die ik nooit  echt heb gehad..  vooral de oudste 2 zijn  een van mijn beste vriendinnen.. ze leven  giga mee en willen alles weten..
het is echt super om te zien en te horen..ze vertellen me nu al wat ze allemaal met de kleine willen doen... Ik heb hen giga verwend en ontzettend veel rare dingen met  ze gedaan en nu willen ze dat met de kleine gaat terug doen.. het is echt super leuk.
de  oudste (23jr) heeft  ego foto van de kleine op haar kamer staan in een lijstje.. zo trots is ze....
Maar goed.. ik wil hier alleen mee zeggen dat waarschijnlijk jou eerste super blij is dat ie een broertje  of zusje krijgt..   en laten we het gewoon ook handig bekijken.. je hebt gelijk ook al een oppas.. hahaha
meid, geniet want  dit is waarschijnlijk je laaste kindje.. heel vee succes!

dikke kusss Annemieke  

Hoi,

geheel gepland was ik zwanger van mijn derde, een kindje van mijn nieuwe man, zou geweldig zijn en dat lukte ook.

Ik had er wel een tijdje voor nodig om net zo enthousiast te worden als hij voor we de stap namen, ik moest nl eerst een hersteloperatie ondergaan.

mijn twee kids uit mijn eerste huwelijk waren 11 en 13 jaar toen ik zwanger werd.

Nu is de kleine bijna een jaar, het gaat geweldig, die groiters zijn zooooo trots en echt allebei stapelgek op hun broertje en andersom.
Het lijkt allemaal veel makkelijker te gaan als bij de eerste, heb een paar handen extra dat scheelt ook, hoef het ook nooit te vragen, da ´s fijn.
We gaan nu voor een vierde, dus nog eentje van mijn tweede man!

Terug
Bovenaan