na miskraam hoelang duurt dat je menstruatie weer op gang komt???

Hallo

Ik heb een aantal weken geleden een miskraam gehad nu vroeg ik mij af wanneer je weer last van je menstruatie krijgt.
Ook wil ik dit graag weten omdat wij gewoon de natuur zijn gang laten gaan en wel zien wanneer ik weer zwanger word.
Hoe kun je weten hoever je dan bent.
Reken ze dan de dag van de miskraam als laatste menstruatie.

Wie kan mijn vragen beantwoorden.

Groetjes El77

Hoi,

Ik zat direct weer in mijn vaste ritme qua menstruatie. Ik neem aan dat dat ook geldt voor je vruchtbaarheid, maar heb daar toen niet echt  over nagedacht.
Succes.

Ik ben half januari gecurreteerd en werd pas 9 weken erna weer voor het eerst ongesteld. Ik vond dit vrij lang duren, dus heb tussentijds nog wel voor de zekerheid een test gedaan, maar die was negatief. De week voor de echt menstruatie heb ik nog wel wat "oud" bloed verloren maar dit was  minimaal.
Na die eerste echte mentruatie ben ik overigens meteen weer zwanger geworden. Ben nu 7,5 week onderweg en stikzenuwachtig voor de eerste echo!
Groeten, Ingrid  

Ik was op de dag af 4weken later weer ongesteld.
Ik hoop voor jou dat je zeker weer snel in je eigen ritme zit van menstrueren! Tussen de regels door lees ik dat je niet kan wachten om weer zwanger te worden ( je goed recht natuurlijk!!!!!!!!) Maar alle adviezen zeggen wacht tot je eerste menstruatie. Dat wil ik je graag (als goed bedoelde Tip) meegeven.
Heel veel succes.

Marie

Terug
Bovenaan