Na miskraam in mei nog steeds men lichaam van streek

Hallo alle
Ik mei heb ik een miskraam gehad bij 10 weken.
Het is van zelf af gekomen in een week tijd na de echo dat we er achter kwamen dat het hartje was gestopt.
Ik ben ook gewoon keurig op tijd na 5 wk week ongesteld geworden dus ik kon weer beginnen met tellen.
Er zaten toen 34 dagen tussen maar toen begon het daarna 33 ik dacht dat kan nog maar het bleef maar aflopen de laatste keer 31 en nu ben ik vandaag weer ongesteld geworden en nu zit er maar 27 dagen tussen mijn vraag is zijn er mensen die dit herkennen en is het normaal of toch maar rondje huisarts

Nou het lijkt me niet zorgelijk hoor. Een cyclus is bijna nooit helemaal stipt. Als je tussen dag 27 en 35 menstrueert noemen ze dat al regelmatig. Dus ja... gewoon direct na je menstruatie gaan vrijen tot 2 weken na die tijd... dan kun je je ei bijna niet missen.
Je lichaam moet even helemaal resetten na een miskraam... ik was na mijn miskraam ook minder regelmatig en dit is vanzelf weer goed gekomen.

Ai dat is balen! Ze raden aan even niet zwanger te worden na een miskraam. Even een maandje rust. Je lichaam de tijd geven te herstellen. Maar goed dat is niet altijd zo en kan me voorstellen dat je vooral bezig bent geweest met wanneer jullie er weer voor konden gaan.
T verschil tussen een menstruatie en een vroege miskraam voel je wel hoor.
Veel sterkte helaas weet ik hoe het voelt. 5 miskramen waarvan 3 in 5 maanden tijd. Niet echt een pretje geweest. Maar nu eindelijk een baby van 21 weken in mijn buik en al 1 rondlopen van 3 jaar.

Ik ben nog jong dus we hebben alle tijd en we denken maar zo 3 keer scheepsrecht en ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maarja ik ben natuurlijk al zwanger geweest dus weet hoe het vol en tegen de tijd dat je ongesteld moet worden ben je er toch onbewust veel mee bezig maar ik probeer het zo veel mogelijk naast me neer te leggen

Hallo,

Normaal gesproken ben ik niet zo van de forums ( begrijp me niet verkeerd, ik vind ze leuk om te lezen maar schrijf nooit) maar ik zit toch ergens mee en wellicht dat er iemand is die zich hetzelfde voelt als ik.

Ik ben moeder van een klein meisje van 2,5 jaar. Deze zwangerschap was een verrassing zeg maar. In mei dit jaar ben ik gestopt met anticonceptie en ronde 2 was direct raak. Helaas ging deze zwangerschap verkeerd in wk 9. Lichamelijk heb ik hier geen last van gehad maar geestelijk des te meer. Ik kreeg wel heel veel pukkels direct na de miskraam.
Zoals ik al aangaf had ik het hier geestelijk wel moeilijk mee vooral omdat iedereen om me heen zwanger was/is en altijd er van uit gingen dat t bij mij snel zou gaan gebeuren etc....
Mijn ongsteldheid kwam na de miskraam na 31 dagen en de 2e na 30 dagen. Voorheen was ik stipt om de 28 dagen ongesteld. Nu heb ik voor mijn cyclus pijnlijke borsten, kramp in mn buik, roze vloed, symptomen die in nooit eerder had voor of tijdens mijn menstruatie. Ook bloed ik hevig, ik lek vrijwel elke dag wel 1 of 2 keer door!

Omdat ik heel graag zwanger wil worden en ook niet zo'n groot leeftijdsverschil tussen mijn dochtertje en nr 2 wil ligt de druk gevoelsmatig heel hoog bij mij en ik wil ook gewoon zo graag weer zwanger zijn. Ik voel dat ik nu ongesteld ga worden en dan zal dit mijn kortste cyclus ooit worden namelijk 24 dagen
:(
Wie herkent deze symptomen of mijn verhaal?

Terug
Bovenaan