Na miskraam niet zwanger kunnen worden

<p>In oktober 2017 heb ik een miskraam gehad na 5 weken. We waren meteen in de eerste ronde zwanger en natuurlijk helemaal happy, tot het bloedverlies kwam... tot nu toe is het nog steeds niet gelukt om opnieuw zwanger te worden. Kan het zijn dat er misschien iets mis is? Of kan het gewoon zo lang duren?</p><p>Ik word er toch een beetje onzeker over.</p>

Hi Donna, 
ik heb in november 2017 na 11 weken een miskraam gehad. Na ook een eindeloze tijd (voor mijn gevoel) ben ik nu net een week over tijd. Het duurde bij mij dus ook best lang. Ik heb deze laatste ronde met ovulatie testen het geprobeerd en dat heeft blijkbaar net dat beetje extra geholpen. Daarvoor wilde ik dat telkens niet omdat ik de natuur op zn beloop wilde laten gaan. 
Heb je wel een regelmatige cyclus? En heb je al ovulatie testen geprobeerd? 
Het feit dat jullie wel al een keer zwanger zijn geweest is positief, hoewel dat nu misschien niet zo voelt. Ik herken je gevoel heel erg, ik werd er ook erg onzeker van. 
Liefs! 

Dankjewel voor je antwoord en uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap! Het lijkt soms alsof het allemaal niet klopt onder bij mij of zo... want wat duurt het soms lang.
Ik heb volgens mij een vrij onregelmatige cyclus: tussen de 30-36 dagen. Sinds 2 maanden heb ik weer ovu testen gebruikt, maar aangezien mijn eisprong zo onregelmatig is (ik heb geen positieve eisprong gehad vorige maand, dus ik denk dat ik te laat was met testen), ben ik ook begonnen met temperaturen. Hopelijk geeft dat wat meer inzicht.
Tips zijn natuurlijk van harte welkom :)

Terug
Bovenaan