Na miskraam nog 10 weken bloedingen.

<p>Hallo dames,</p><p>Wat zou het fijn zijn dat ik weer zwanger mag worden, dan spring ik een gat in de lucht.</p><p>Onderschat een miskraam niet.Het is een behoorlijke aanslag op je lichaam!</p><p>Op 27 april was ik 10 weken zwanger en hebben ik en mijn partner te horen gekregen dat het hartje van ons kindje gestopt is bij 9 weken :( !</p><p>En ja toen begon bij mij alle elende!</p><p>Ik heb cytotec megekregen en 2 dagen later begon het bloeden wat vervolgens maar liefst 10 weken bleef duren en elke keer weer terug naar de gyneacoloog en telkens zeiden ze mevr het komt allemaal goed heb geduld... nou ik heb toch echt wel engelen geduld gehad zeker, dat ik 10 weken aan één stuk door heel heftig aan het bloeden was omdat ze het liefst geen curretage wilden doen omdat dat weer enige gevolgen kan hebben bij een volgend zwangerschap.</p><p>Nou uiteindelijk kreeg ik vorige week tehoren dat eindelijk mijn baarmoeder schoon is!! Yess Hoe fijn is dat maar, nu toch zeker omdat wij zo ontzettend graag opnieuw zwanger willen worden!</p><p>Ik hoop dat ik weer net zo snel zwanger mag worden. :)</p><p>Lieve groetjes..</p>
 
Goedenmorgen, 
Sterkte. 
Dat is wel erg lang zeg dat je bloed. Wij kregen bij 7 weken tehoren dat het een windei is. Toen begon ook af en toe een druppeltje bloed maar alleen bij afvegen. Week 8 controlw om zeker van een wind ei te zijn.  Week 9 is de miskraam gekomen. 2 dage later controle echo verloor licht nog wat bloed. Bleek nog niet schoon te zijn. Dag na de controle echo kwqm dr nog wwt uit hoop dat het de rest is. Helaas heb ik nog licht bloed verlies donker rood bruin. Hoop dat dit gauw over is wil graag weer proberem zwanger te raken. En zo veel geduld heb ok denk niet.
Hopelijk snel ben je snel zwanger en verloop alles goed.
 
 
Terug
Bovenaan