Na miskraam nog 10 weken bloedingen.

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hallo dames,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Wat zou het fijn zijn dat ik weer zwanger mag worden, dan spring ik een gat in de lucht.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Onderschat een miskraam niet.Het is een behoorlijke aanslag op je lichaam!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Op 27 april was ik 10 weken zwanger en hebben ik en mijn partner te horen gekregen dat het hartje van ons kindje gestopt is bij 9 weken  !</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">En ja toen begon bij mij alle elende!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik heb cytotec megekregen en 2 dagen later begon het bloeden wat vervolgens maar liefst 10 weken bleef duren en elke keer weer terug naar de gyneacoloog en telkens zeiden ze mevr het komt allemaal goed heb geduld… nou ik heb toch echt wel engelen geduld gehad zeker, dat ik 10 weken aan één stuk door heel heftig aan het bloeden was omdat ze het liefst geen curretage wilden doen omdat dat weer enige gevolgen kan hebben bij een volgend zwangerschap.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Nou uiteindelijk kreeg ik vorige week tehoren dat eindelijk mijn baarmoeder schoon is!! Yess Hoe fijn is dat maar, nu toch zeker omdat wij zo ontzettend graag opnieuw zwanger willen worden!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik hoop dat ik weer net zo snel zwanger mag worden. :)</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Lieve groetjes..</p>

Hoi
wij kregen te horen op 23 april dat wij twee lege vrichtzakjes hadden , ook die pillen gehad en bleef ook heel lang vloeien ... uit eindelijk toch gecuretteerd op 29 mei . En 5 weken later weer normaal gemenstrueerd en twee weken geleden weer een eisprong gehad ... wij hopen ook snel weer zwanger te worden maar wat een hel hè zo miskraam ! Het heeft mij echt enorm aangegrepen terwijl ik overigs altijd heel nuchter ben . 

Succes ! 

Hallo,
Voor jullie is het alweer even geleden maar ik zit nu nog in een soort gelijken situatie. Half julie kreeg ik te horen dat ik een missed abortion had. Mijn lichaam wilde het zelf niet afstoten dus medicijnen gekregen om te miskraam op te wekken 3 weken later bij controle door de gyn werd mij verteld dat mijn baarmoeder schoon was. Ik blij maar 2 weken na die controle liep ik nog steeds leeg. Terug naar de gyn en toen werd er verteld dat er wel nog een miskraam rest zat :( opnieuw medicijnen gekregen maar na 2 weken op controle nog niet schoon. Ik was op al ruim 7 weken liep ik leeg. Toen ineens stopte het ik dacht yes. Maar was maar voor 1 week en vervolgens begon het leeglopen opnieuw. Io ben nu ongeveer 11 weken verder en ben door moe. Nu staat er over 2 weken een hysteroscopie gepland waar ik enorm tegen op zie. Ben klaar met het gefrot aan mijn lijf ben moe. Ik wil het gewoon af kunnen sluiten en verder kunnen. Ik wil gewoon zwanger zijn.
Groetjes Gwen

Dag dames
Hier een vroege miskraam gehad alles verliep vlot en snel gelukkig en heb doormiddel van ovulatietesten van clearblue eergisteren eindelijk een mooi lachende smiley gehad. Goed geklust en nu hopen dat het weer raak is. Hier is het verlangen na een nieuwe zwangerschap alleen nog maar groter geworden. Ik was zo verdrietig en dan krijg je van iedereen te horen, ja gelukkig heb je een vroege miskraam gehad verder in de zwangerschap is veel erger en gelukkig heb je al een kind dat doet zo'n pijn die opmerkingen! Zodra je zwanger bent ga je een toekomst uitstippelen voor jezelf en geef je om het kindje in je buik. Tuurlijk later in de zwangerschap is het ook verdrietig en nu kon het er zonder echte geboorte of curatage mijn lichaam verlaten maar het is en blijft erg emotioneel.
Heel veel sterkte allemaal en hopelijk mogen we weer snel zwanger raken van een mooi gezond kleintje. 

Merelvh
Ik hoop voor jou dat het snel raak is. 
Die opmerkingen doen zeker pijn. Ik heb nu allemaal vriendinnen die al een 2e kindje hebben of zwanger zijn van de 2e. Dat vind ik erg moeilijk vooral omdat het bij een aantal nog niet gepland was. Krijg dan ook nog de opmerking maarja 2 kinderen zo kort achter elkaar is ook heel zwaar wees blij dat je dat niet hebt. Een peuter en een miskraam die al 3 maanden duurt met alle ellende erbij is ook heel zwaar. Mij maakt het zo boos soms. Het onbegrip van mensen. Ik voel me ook erg alleen nu want niemand begrijpt het dus ik deel ook minder. 

Terug
Bovenaan