Na miskraam nog geen menstruatie.

<p>15 augustus heb ik een miskraam gehad... maar ik ben nu  81 dagen verder  en er is nog geen menstruatie te bekennen. Maar ook de ovulatietesten zijn negatief.  En ik word er gek van! </p><p>Wie heeft hier ervaring mee? </p>

Heb wel ervaring met miskraam, maar bij mij kwam de menstruatie precies na 4 weken op gang. Na de eerste menstruatie waren de ovulatietesten pas positief. Heb je wel controle echo gehad of alles schoon was? En anders miss contact met je verloskundige opnemen.. 
en bedoel je 15 augustus of andere datum? ☺️

Ah dat is heel vervelend. Bij mij kwam het ook na 4 weken terug, daarna is mijn cyclus wel veranderd. had normaal 28 dagen en nu 31 en deze ronde opeens weer 28. 
Als je meer duidelijkheid wil zou ik ook gewoon contact opnemen met de huisarts. Ik heb toen ook veel verschillende artikelen gelezen, maar maakt eigenlijk alleen maar onzeker. 
Sterkte en veel succes! 

Volgens mij zou na een miskraam de menstruatie binnen 8 weken weer op gang komen.  Ik heb bij 11 weken een miskraam gehad, binnen 6 weken weer een menstruatie.
Is er gecontroleerd dat je schoon bent? Ik zou toch even een afspraak maken, dit is wel erg lang namelijk.

Hoi negentienachtentachtig,
Bij mij duurde het ook heel lang bijna 10 weken. Bij de 8 weken heb ik de vk gebeld om een inwendige echo en ben daarna nog doorgestuurd naar de gynaecoloog. Mijn advies gelijk bij de gynaecoloog een afspraak maken die kunnen het allemaal net iets beter zien en ook eventueel een vervolg behandelplan gelijk afstemmen. Ik werd heel toevallig de ochtend dat ik naar de gynaecoloog moest toch nog ongesteld wel nog geweest om het voor de zekerheid te laten checken. Maar gewoon echt bellen! Geeft voor jezelf ook meer rust misschien. 

De huisarts (ik had al na 8 weken gebeld) vind dat ik geduldig moet wachten. En soms heb ik ook zn zeurende buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat zet het niet door. Ik heb wel een afspraak hoor de 12de... maar ik ben toch nog onzeker. Waarschijnlijk als ik eenmaal bij de gyn met mn benen wijd lig ben ik ongesteld. 

Terug
Bovenaan