Na MK direct weer zwanger

<p>Hoi,</p><p>Eind September voor de 3e keer dit jaar een mk gehad.</p><p>Doordat de periode wat langer op zich kan laten wachten naar een mk was ik er verder niet mee bezig.<br />Nadat ik afgelopen week meerdere dagen achter elkaar een zeurgevoel in mijn onderbuik had, en er verder niets gebeurde, besloot ik gisteren om toch maar even te testen, en super positief!</p><p>Vanmorgen bij de huisarts geweest en ik zou nu dan op 6W+4 zitten. Ook meteen een doorverwijzing naar de Gyn gekregen waar ik voor de 21e een afspraak heb voor de termijnecho en controle.</p><p>Door de eerdere mk's wel super onzeker en ren continue naar het toilet om te checken. Ik hoop dat dit na de echo een stuk minder zal zijn....afwachten en duimen dus maar....</p>
 
Gefeliciteerd! Ik was ook direct zwanger na een miskraam nu inmiddels 29 weken en ik had ook zoals jij angst om het te verliezen.. Dit duurde helaas bij mij wel tot ongeveer de 20 weken toen ik "echt" wist dat alles goed was en ik het kindje flink voelde bewegen. 
Probeer ook te genieten ? maar ik begrijp je maar al te goed! En sowieso na de 20 weken is er ook nog genoeg tijd om te genieten ?
 
Hier hetzelfde! Begin oktober een miskraam gehad. Een week daarna het hormoon uit mijn lichaam en week daarna mijn eisprong. Wij geloofde er niet echt meer in maar na een aantal weken toch maar getest en nu na 5 positieve testen ga ik er van uit dat het weer raak is. Volgende week echo! Zo zenuwachtig.. aan heel mijn lichaam is wel weer te merken dat ik zwanger ben! Vind het zo spannend.. zou nu 7 weken zijn. 
 
Terug
Bovenaan