Na NOD pas positief

<p>Ik ben heel benieuwd of er meerdere dames zijn die meerdere dagen na NOD pas positief testen?</p><p>Momenteel zit ik 1/2 dagen na NOD en de kv en sensitest zijn beide negatief. Mijn menstruatiecyclus is inmiddels redelijk stabiel rond de 28/30 dagen. </p><p>Ik merk dat ik de laatste 3 dagen veel vaginale afscheiding heb en ook wat wateriger.. en voel me heel erg moe, verder geen andere klachten.</p><p>Zijn er meer dames die dit hebben? En zijn er dames die pas ruim na NOD pas een positieve test in handen hadden?</p>

Yes hier nog iemand! 
Heb er ook een topic overgemaakt ;) 
Ik ben nu ruim 1 week na NOD en test nog negatief! Heb ook mijn eisprong gevonden & heb bloed mogen laten prikken nu. 

Wij zijn nu 4 maanden bezig, dus ook nog niet zo lang.
Helaas zijn er sinds die maanden hele vreemde cyclus kwaaltjes (misselijk, hoofdpijn, lage buikpijn, flauw voelen en een niet geheel doorkomende menstruatie) bij mij aanwezig waarvoor ik al eens langs was geweest bij de huisarts en daarom nu moet temperaturen voor de gynaecoloog afspraak. 

Mijn temperatuur blijft nu ook rond 37graden hangen en komt van 36.2 af vandaar dat de huisarts een bloedonderzoek heeft gegeven. 
De uitslag moet ik dinsdag voor bellen :) 

@Volliefde oke spannend.. Bijna de uitslag dan! Ben benieuwd of het nog positief wordt.
Ik had vanmorgen nog een keer getest,  wederom weer negatief.  Nu dus 2/3 dagen na NOD.

Inmiddels 12 dagen overtijd en nog steeds een nevatieve zwangerschapstest... Meer mensen gehad?
Ga donderdag bij de huisarts langs voor een bloedtest..
Kan het ook betekenen dat ik geen eisprong heb gehad? Meer mensen die dit gehad hebben?

Terug
Bovenaan