na ongi, nog steeds super pijnlijke borsten en buikpijn...

Ha meiden,
Ik wil even spuien... Voel me heel onzeker momenteel. Ik ben vorige week ongi geweest, was wel kort, maar ja, dat heb ik wel eens meer...
Nu is het meestal zo dat ik de week voor de ongi allerlei klachten heb, zoals oa gevoelige borsten. Maar zodra het begonnen is, dan is dat snel over.
Nou dit keer niet dus. Ik heb er nog steeds last van, en het lijkt ook heftiger. Alle aanrakingen zijn gevoelig, en vooral als ik m'n bh uitdoe, dan weet ik even geen raad.
Ook heb ik steeds een hele vage buikpijn.
Snap er niks van, een test was van de week negatief.
Weet nu niet wat ik zal doen. Afwachten, of maar even langs de huisarts??
Kent iemand deze klachten?? Wat moet ik doen...

Ik denk aan jullie. Allemaal veel succes met zwanger worden.!!!

Liefs J26

Hoi!
Ik heb dit de vorige keer ook gehad. Voor m'n NOD steken in m'n borsten en een vreemd gevoel in m'n buik. Was zelfs 2 dagen overtijd maar geen enkele test toonde positief. Dan toch ongi geworden maar korter en anders dan anders. Dus ik was er nog steeds van overtuigd dat het wel kon zijn. En ook die steken in de borsten en die buik bleef ik voelen. Dus een week later nog eens een test gedaan en ook negatief. Toen heb ik eventjes een klik moeten maken en mezelf opgelegd om er anders mee om te gaan want op deze manier zou ik het niet volhouden, ik was doodmoe daarna van al die emoties en bijhorende stress dat ik mezelf had aangedaan.
Het is maar wat mij is overkomen, misschien heb  jij meer geluk, maar je staat soms versteld van wat je hoofd en lichaam je allemaal kan wijsmaken.
Veel geluk en hopelijk ben je snel zwanger!
Groetjes
Bisous
Alysse

Hoi!

Ook ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Voor mijn ongesteldheid raar gevoel in buik, last van gevoelige borsten, misselijk etc. Paar dagen overtijd. Toen toch kort ongesteld geworden (en ik heb dat nooit gehad). Nadien nog altijd last van borsten (bh uitdoen is een opluchting voor mij) en soms misselijk. Rare gevoel in buik is wel weg. Ook ik heb voor de zekerheid een week na die korte ongesteldheid een test gedaan, maar ook bij mij negatief.

Terug
Bovenaan